بانک و رسانه : همواره بحث سرویس و خدمات پس از فروش یکی از مهمترین دغدغه های کاربران بوده و طی بررسی های موجود، شرکت های بسیاری در زمینه بحث گارانتی و خدمات پس از فروش در کشور مشغول به کار هستند. در این خبر سعی داریم تا شما را با شرکت های مورد تایید […]

بانک و رسانه : همواره بحث سرویس و خدمات پس از فروش یکی از مهمترین دغدغه های کاربران بوده و طی بررسی های موجود، شرکت های بسیاری در زمینه بحث گارانتی و خدمات پس از فروش در کشور مشغول به کار هستند.

در این خبر سعی داریم تا شما را با شرکت های مورد تایید بخش قطعات ایسوس در ایران بیشتر آشنا کنیم.

بخش قطعات ایسوس شامل خط تولید: مادربورد، کارت گرافیک، انواع نمایشگرها، انواع دیسک درایوها، گجت های جانبی، ذخیره سازها، تجهیزات اینترنت و شبکه، تجهیزات جانبی مانند انواع ماوس و کیبورد و هدست، تجهیزات سرور و مینی سیستم ها می باشد.

بخش قطعات ایسوس در ایران فقط با چهار شرکت به عنوان شرکت های سرویس و خدمات پس از فروش همکاری رسمی دارد که این شرکت ها عبارت اند از: لایف سرویس، گسترش تجارت تابا، گارانتی سازگار و ویستا پخش رایانه. تمامی محصولاتی که در زیر مجموعه بخش قطعات ایسوس قرار دارند فقط باید با گارانتی یکی از شرکت های ذکر شده باشند و ایسوس تنها قطعات با گارانتی های ذکر شده را کالای اصلی مخصوص منطقه ایران به شمار می آورد.

مزایای بهره مندی از گارانتی اصلی بخش قطعات ایسوس

شرکت های مورد تایید ایسوس از فیلتر های کامل این شرکت عبور کرده اند و کاربران دیگر نگران مشکلات حاشیه ای این شرکت ها نیستند. همچنین مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات را طبق قوانین بین المللی ایسوس، نظیر مدت زمان تعمیر، نحوه تعویض قطعه و خدمات دیگر را فقط شرکت های مورد تایید ایسوس در ایران به درستی رعایت می کنند. همچنین گاهی شرکت ایسوس برای خریداران خود مسابقه یا جشنواره های خرید با جوایزی متعدد در نظر می گیرد که این مسابقات و جشنواره ها مختص به محصولات با گارانتی رسمی ایسوس هستند. در نهایت توجه داشته باشید که گارانتی های شرکت های متفرقه مورد تایید ایسوس نبوده و شامل هیچگونه خدمات پس از فروش نمی باشند.