تاپ خبر۲۴:برای هفتمین سال متوالی، سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان برند پیشرو در زمینه فروش نمایشگرهای دیجیتال در دنیا معرفی شد. مؤسسه تحقیقات بازار IHS، در آخرین گزارش خود اعلام کرد، سامسونگ به‌عنوان رهبر صنعت نمایشگرهای دیجیتال توانسته موقعیت خود را از سال ۲۰۰۹ تاکنون حفظ کند. نتایج درخشان سامسونگ الکترونیکس در این سال‌ها و به‌خصوص سال […]

تاپ خبر۲۴:برای هفتمین سال متوالی، سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان برند پیشرو در زمینه فروش نمایشگرهای دیجیتال در دنیا معرفی شد.

مؤسسه تحقیقات بازار IHS، در آخرین گزارش خود اعلام کرد، سامسونگ به‌عنوان رهبر صنعت نمایشگرهای دیجیتال توانسته موقعیت خود را از سال ۲۰۰۹ تاکنون حفظ کند.
نتایج درخشان سامسونگ الکترونیکس در این سال‌ها و به‌خصوص سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که این شرکت همواره درصدد ارائه راهکارهای تجاری بر مبنای فناوری و نوآوری بوده است تا مشتریان بسیاری در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار بتوانند نیازهای خود را به کمک راهکارهای خلاقانه سامسونگ برطرف کنند.
بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات بازار IHS، سامسونگ در فصل اول سال ۲۰۱۶ توانسته است ۲۸٫۸ درصد از سهم فروش بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال را از آن خود کند. در حالی که سهم سامسونگ از فروش نمایشگرهای دیجیتال در مدت مشابه در سال ۲۰۱۴، ۲۶٫۹ درصد بوده است.
سئوگ‌گی کیم، معاونت ارشد واحد نمایشگرهای شرکت سامسونگ الکترونیکس (B2B)، در این باره گفت: «سامسونگ همواره به دنبال طراحی و تولید قدرتمندترین نوآوری‌ها در صنعت نمایشگرهای دیجیتال در جهان است؛ ما معتقدیم که نوآوری مستمر موجب پیشرفت چشمگیر کسب‌وکار مشتریانمان خواهد شد.» وی همچنین افزود: «نتیجه گزارش مؤسسه IHS، حاکی از کار مداوم و تعهد ما به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و خلق تجربه‌ای همه‌جانبه برای کاربرانمان است. ما امیدواریم برای سالیان متمادی، همچنان رهبری بازار فروش نمایشگرهای دیجیتال را در اختیار داشته باشیم.»
سامسونگ با معرفی نمایشگرهای متنوع، به بسیاری از صنایع از جمله آموزش، گردشگری، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، راه‌حل‌های تجاری مناسبی ارائه کرده است. از جمله راه‌حل‌های تجاری سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• نمایشگرهای LED سامسونگ: نمایشگرهای LED سامسونگ با ارائه تصویری کامل از زوایای مختلف،‌ طراحی داخلی‌ مناسبی برای خرده‌فروشان فراهم می‌کند. این نمایشگرها برای محیط‌های داخلی و خارجی، با نور زیاد و روشن مناسب است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نمایشگرها همچون شفافیت برتر، سرعت مخابره بالا و تصویرسازی بسیار سریع به جلب‌توجه مشتریان کمک می‌کند.
• نمایشگرهای فضای باز (Out Door) سامسونگ: سری OHD نمایشگرهای هوشمند و بادوام سامسونگ، محصولاتی هستند که برای فضای خارجی طراحی شده‌اند. این نمایشگرهای شفاف و با کنتراست بالا، تصاویری باکیفیت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز ارائه می‌دهند و نیز خطاها و اشکالات تصویر را بدون تداخل عواملی مانند آب و هوا یا عوامل طبیعی دیگر کاهش می‌دهند. با استفاده از این نمایشگرهای دیجیتال، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند پیام‌ها و تصاویر مربوط به نوع فعالیتشان را در فضایی خارج از محل کسب‌وکار خود در معرض دید مشتریان قرار دهند. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند بدون نیاز به وارد شدن به داخل فروشگاه و در فضای باز، اطلاعات موردنیاز را به دست آورند.
• نمایشگرهای ویدئو وال(Video Wall) سامسونگ: نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت تلفیقی و در اشکال مختلف نصب می‌شوند. این نمایشگرها کاستی‌های رنگ و اشکالات تصویر را از بین می‌برند و قادر به انتقال پیام‌های بسیار تأثیرگذار در ابعاد بزرگ هستند. گفتنی است سامسونگ در سال ۲۰۱۵ موفق به ارائه باریک‌ترین قاب ویدئویی در بازار شد و به این ترتیب توانست خطاهای تصویری‌ که موجب اختلال در تمرکز مخاطب می‌شود را از بین ببرد. این نمایشگرها را می‌توان در گذرگا‌ه‌های اصلی شهر و معابر نصب کرد تا تصاویر محصولات گوناگون را با همه جزئیات به نمایش گذاشت و همچنین اطلاعات و تصاویر آن را کنترل و به‌روزرسانی کرد.
• تخته سفید تعاملی (Interactive White Board): نمایشگر چندرسانه‌ای سامسونگ قادر است محتوا را در لحظه به نمایش بگذارد تا امکانات ارتباطی را در کلاس‌های درس یا اتاق‌های مخصوص جلسات افزایش دهد. این تخته‌های تعاملی قابلیت لمس، انعطاف‌پذیری بالایی دارند. این نمایشگرها ازجمله راهکارهای تجاری سامسونگ در حوزه آموزش هستند./