تاپ خبر۲۴:این پیشنهاد که در نوع خود بی‌نظیر است به صاحبان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا محتوای اورجینال اپل را برای مدت محدود به‌صورت رایگان تماشا کنند

از روز پانزدهم نوامبر، صاحبان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در بیش از ۸۰ کشور جهان می‌توانند از برنامه‌های +Apple TV به مدت سه ماه به‌طور رایگان استفاده کنند.۱ این پیشنهاد ویژه برای تمامی تلویزیون‌های هوشمند مدل‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ با رزولوشن‌های ۴K و ۸K برای کاربرانی قابل‌اجراست که تا تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ در این طرح ثبت‌نام کنند.۲ این قابلیت به‌آسانی و از طریق اجرای دستورالعمل‌هایی که در فروشگاه محتوای ال‌جی نمایش داده می‌شود، قابل‌اجراست. کاربر فقط باید روی بنر تبلیغاتی اپل تی‌وی پلاس در منوی Home تلویزیون ال‌جی کلیک کند.

اپل تی‌وی پلاس که در همه تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در دسترس است، نخستین سرویس اشتراک ویدیوی تماماً اورجینال می باشد. این سرویس حاوی مجموعه‌ای از سریال‌ها و فیلم‌های اورجینال و الهام‌بخشی است که برنده جایزه شده‌اند. ازجمله می‌توان به سریال کمدی پرطرفدار Ted Lasso اشاره کرد. یا برنامه‌ی «نمایش صبحگاهی» به تهیه‌کنندگی جیسون سودیکیس و فیلم Foundation با بازیگری و تهیه‌کنندگی جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون، اشاره کرد که اولین اقتباس نمایشی از مجموعه رمان‌های نمادین آیزاک آسیموف است. عناوین جدیدی که این هفته معرفی می‌شوند نیز عبارتند از Dr. Brain، اولین سریال کره‌ای‌زبان اصلی که در پلتفرم وبتون بسیار محبوب بوده و توسط Hongjacga و Finch ساخته‌شده است و تام هنکس به دنبال موفقیت جهانی در Apple TV+ Greyhound در آن نقش‌آفرینی می‌کند.

برای بیشتر لذت بردن از برنامه‌های +Apple TV، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های صدا و تصویر در جهان مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های ال‌جی از سیستم صدای Dolby Vision IQ  وDolby Atmos پشتیبانی می‌کنند تا بهترین و هیجان‌انگیزترین تجربه‌ی بصری و صوتی را با تکیه‌بر فناوری‌های پیشرفته‌ی Dolby در زمان پخش عناوین اپل تی‌وی پلاس برای کاربر رقم بزنند.

علاوه بر این، به‌منظور افزایش راحتی در مدل‌های ۲۰۱۸ و بعدازآن، ریموت کنترل جادوئی(Magic Remote) ال‌جی نیز به کمک کاربر آماده تا انتخاب برنامه و تماشای آن در Apple TV+ را برای کاربر آسان‌تر کند. کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند با ریموت‌کنترل خود روی صفحه نمایش اشاره و کلیک یا صفحه را بالا و پائین کنند. یا حتی می‌توانند از میکروفون داخلی برای جست‌وجوی سریع‌تر و یافتن برنامه‌ی موردنظر خود استفاده کنند.

  1. تبلیغات برای کشورهایی که +Apple TV در آنها در دسترس است اعمال می شود. لطفاً جزئیات کشور خود را در lg.com بررسی کنید.
  2. این پیشنهاد با تلویزیون‌های LG 8K و تلویزیون‌های LG 4K در مدل‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ در دسترس است. طرح آزمایشی باید بین ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ و ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ بازخرید شود (کدهای بازخرید پس از ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ دیگر صادر نمی‌شوند). یک پیشنهاد برای هر تلویزیون و Apple ID محدود کنید شرایط و سیاست حفظ حریم خصوصی اپل اعمال می شود. پیشنهاد را نمی توان با Apple One یا سایر نسخه های آزمایشی رایگان یا پیشنهادات برای +Apple TV ترکیب کرد. شرایط ممکن است تغییر کند و ممکن است در هر زمان بدون اطلاع قبلی تغییر یا لغو شوند. Apple TV+ یک علامت تجاری ثبت شده Apple Inc است. اپل حامی این تبلیغات نیست. تمامی حقوق محفوظ است.
  3. فرمان صوتی در استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، نیوزلند، فیلیپین، اسپانیا، بریتانیا، ایالات متحده، ویتنام در دسترس است.