تاپ خبر۲۴: تیم فوتسال بانک شهر، دو پیروزی متوالی در مسابقات سازمان بسیج شهرداری تهران، یادواره شهدای مدافع حرم به دست آورد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، بانک شهر در نخستین دیدار خود در تاریخ بیست و هشتم دی ماه به مصاف تیم مرکز مطالعات شهرداری رفته و با […]

تاپ خبر۲۴: تیم فوتسال بانک شهر، دو پیروزی متوالی در مسابقات سازمان بسیج شهرداری تهران، یادواره شهدای مدافع حرم به دست آورد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، بانک شهر در نخستین دیدار خود در تاریخ بیست و هشتم دی ماه به مصاف تیم مرکز مطالعات شهرداری رفته و با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت.
دومین مسابقه بانک شهر در تاریخ سوم بهمن ماه در مقابل تیم سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار شد که با برتری ۱۰ بر صفر بانک شهر همراه بود.
بر این اساس، سومین دیدار بانک شهر در تاریخ یازدهم بهمن ماه در برابر تیم شهرداری منطقه۶ در سالن ورزشی سازمان بهره‌برداری مترو واقع در چهارراه کالج خواهد بود.
این دوره از مسابقات با حضور ۴۸تیم در قالب ۸گروه برگزار می‌شود که بانک شهر در هشتمین گروه با تیم‌ سازمان‌های رفاه و حمل و نقل و ترافیک، مناطق ۵ و ۶ و مرکز مطالعات شهرداری تهران هم‌گروه است.