تاپ خبر۲۴: تقارن فرخنده بهارطبیعت و ولادت امیرالمومنینحضرت علی (ع) که نام منورش مانند خورشید برجهان انسانیت می‌درخشد را به خانواده بزرگ بانک پارسیان و هم میهنان عزیز تبریک می گویم. فرصت را مغتنم دانسته و از یکایک همکاران ارجمندم در بانک پارسیان، مدیران و کارکنان سخت کوش نظام بانکی، فعالان اقتصادی و همچنین خبرنگاران […]

تاپ خبر۲۴: تقارن فرخنده بهارطبیعت و ولادت امیرالمومنینحضرت علی (ع) که نام منورش مانند خورشید برجهان انسانیت می‌درخشد را به خانواده بزرگ بانک پارسیان و هم میهنان عزیز تبریک می گویم.

فرصت را مغتنم دانسته و از یکایک همکاران ارجمندم در بانک پارسیان، مدیران و کارکنان سخت کوش نظام بانکی، فعالان اقتصادی و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه که با ایفای نقش بی‌نظیر خود، این بانک را در تحقق اهداف تعیین شده یاری کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
سال ۱۳۹۷ با همه فراز و فرودهایش رو به پایان است و برگی دیگر از دفتر روزگار به زودی گشوده خواهد شد. به همت شما عزیزان و با حسن اعتماد مشتریان گرامی، سال حمایت از کالای ایرانی با وجود تحریم های ظالمانه اقتصادی به ویژه تحریم های نظام بانکی با موفقیت به پایان رسید. از تمامی اعضای محترم هیئت مدیره، معاونان، مدیران، مشاوران، مدیران مناطق و حوزه ها، مدیران ادارات ستادی و شعب و سایر کارکنان زحمتکش بانک پارسیان که با پشتکار و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود، موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه بانک را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می کنم.
به لطف خدای بزرگ و در سایه تلاش و کوشش همه همکاران، بانک پارسیان توانست با ارائه کارنامه قابل قبول در شاخص های عملکردی جایگاه خود را در سیستم بانکی و نیز در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سال ۹۷ ارتقا دهد و رتبه اول میان تمامی بانک ها و رتبه دوم در میان ۱۰ شرکت برتر کشور را از آن خود کند. امیدواریم با تلاش، همت و همیت سازمانی همه عزیزان، شاهد جهش و رشد فزاینده تری در عملکرد و فعالیت های بانک و خدمت رسانی به هموطنان گرامی در سال جدید باشیم.
در فضای رقابتی امروز، دوام و بقای هر بانکی به رضایت مشتریان وابسته است. بنابراین بانک ملزم به توسعه مهارت ها و توانمندی ها ، بهینه سازی خدمات و محصولات و تقویت ساختارهای عملیاتی و تشکیلاتی، و بهره گیری از فرصت های بالقوه در عرصه های ملی و بین المللی است. بدون شک بانک پارسیان می تواند با اتکا به نیروهای متخصص، پرانرژی و متعهد خود با خلق افکار و ارائه راهکارهای نوین و ایجاد ارزش افزوده بیشتر، به جایگاهی والاتر از وضعیت فعلی در عرصه های ملی و بین المللی دست یابد.
مقام معظم رهبری، در بیانیه گام دوم انقلاب، مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما می توانیم»؛ را عامل عزت و پیشرفت ایران در همه عرصه‌ها اعلام کرده اند. این فرموده چراغ راهی است برای پشت سر گذاشتن تمامی سختی های تحریم های ظالمانه و گام برداشتن در مسیر امید، تا خواب تحریم کنندگان تعبیر نشود. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهادی است که مسئولان در تمام عرصه های اقتصاد به ویژه مدیران خدوم و کارکنان پرتلاش بانک ها باید در پیش گیرند.
همچنین به فرموده رهبرمعظم انقلاب، مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد است. جمعیّت جوان زیر ۴۰‌سال فرصت ارزشمندی برای کشور است. از این منظر، ثروت عظیمی نصیب کشور شده که هیچ اندوخته‌ مادّی با آن قابل مقایسه نیست. شبکه بانکی همچون سایر ارکان نظام اقتصادی خود را موظف می داند تا در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری از ظرفیت نیروهای انسانی جوان خود در راستای تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی به نحو شایسته استفاده کند.
بانک پارسیان به عنوان برترین بانک خصوصی کشور همواره تلاش کرده، هم دوش دولت محترم و همسو با سیاست های بانک مرکزی ج.ا.ا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی کشور، نقش به سزایی را ایفا کند. برای نمونه ساماندهی بزرگ‌ترین موسسه غیرمجاز ثامن‌الحجج با استمداد از روحیه جهادی و ایثار همکاران و با عاملیت بانک پارسیان انجام شد.
مشارکت در توسعه اشتغال روستایی و کاهش بیکاری از طریق انعقاد قرارداد سه‌جانبه بین بانک پارسیان، بنیاد برکت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، طرح آب‌رسانی به شهرها، روستاها و مناطق محروم، طرح تأمین مالی گازرسانی به مناطق مختلف به‌خصوص مناطق روستایی، طرح ساخت مدرسه و خانه‌های بهداشت روستایی، مشارکت در سندیکای تأمین مالی پروژه پالایشگاه گاز بید بلند خلیج‌فارس، پذیرش عاملیت و مشارکت در اکتشاف و استخراج نفت میادین مشترک در جهت صیانت از منافع ملی با مجموعه یاران شمالی، اکتشاف و استخراج نفت از میادین مشترک جهت صیانت از منافع ملی با شرکت نفت گاز کنگان، طرح جایگزینی و نوسازی ناوگان تاکسی رانی و حمل و نقل تجاری سنگین درون و برون شهری، مشارکت در تأمین مالی طرح کارخانه فولادسازی سبزوار، جهان‌آرا اروند و … تنها گوشه ای از اقدامات اثرگذار بانک پارسیان در حوزه تحقق مسئولیت اجتماعی و حمایت از تولید و صنعت است.
آرزومندم در سال جدید با تلاش و همت بیشتر و با همفکری و مشارکت تمامی بخش ها و زیرمجموعه ها، در جهت افزایش رضایت اعضای خانواده بزرگ بانک و سایر ذی نفعان، به نحو مطلوب و مورد انتظار، فعالیت کنیم و روز به روز شاهد اعتلای برند و نام بانک در صنعت بانکداری و عرصه اقتصادی کشور عزیزمان باشیم.
همکاران عزیز، فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی مضاعف.
بهار فرصتی برای نو شدن و تولدی دوباره است؛ ما نیز نو می شویم و در سایه سار رهنمودهای موثر و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۸ خواهیم درخشید. با هم نو شدن را جشن می گیریم.