به گزارش تاپ خبر۲۴ ، دکتر پرویزیان درپیام خود آورده است؛ قسم به قلم و آنچه می نویسد، اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هرکه آگه تر بود جانش قوی است. بی شک رسانه‌ها نقشی شگرف در شکل دهی به افکار عمومی دارند و به عنوان بازویی توانمند در کنار سازمان ها می‌توانند، در […]

به گزارش تاپ خبر۲۴ ، دکتر پرویزیان درپیام خود آورده است؛

قسم به قلم و آنچه می نویسد، اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هرکه آگه تر بود جانش قوی است.

بی شک رسانه‌ها نقشی شگرف در شکل دهی به افکار عمومی دارند و به عنوان بازویی توانمند در کنار سازمان ها می‌توانند، در رونق و توسعه جامعه اثرگذار باشند.

آنچه که مشهود است؛ رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی موثر و آگاهی بخشی در جهت تحقق شعار امسال “حمایت از کالای ایرانی” اهتمام ویژه ای داشته و بخشی از تلاش ها برای تحقق شعار امسال را بر عهده گرفته اند و در تلاشند اهمیت تولید ملی و نقش آن را در بهبود و رونق اقتصاد، اشتغالزایی و .. برای مردم تببیین کنند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان آگاه و زبان گویای جامعه و مهندسان افکار عمومی امروز و سازندگان باید ها و نبایدهای ذهن فردای جامعه هستند. از این جهت که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی، فکری و اقتصادی هر نسلی، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

از این که در یک سال گذشته، اصحاب محترم رسانه در نقد منصفانه سیاست ها و عملکردها، تلاش برای شفاف سازی و مقابله با شایعات، و به ویژه دفاع از کارکنان مورد اعتماد مردم در نظام بانکی، رفتاری متعهدانه و مسئولانه داشتند، قدردانی می نمایم.

اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، ۱۷مرداد ماه «روز خبرنگار» روز باشکوه تلاشگران این عرصه را تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،تلاش وهمت شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی ارج می‌نهم و امیدوارم در سایه توسل به حق و همکاری گسترده تر و عمیق تر نظام بانکی و اصحاب رسانه، در مسیر خدمت رسانی به ملت سرافراز ایران، ثابت قدم باشیم.

توفیق خبرنگاران عزیز را در ایفای هرچه بهتر نقش خطیر اطلاع‌رسانی آرزومندم.