تاپ خبر۲۴ :هادی اخلاقی فیض آثار، مدیر عامل بانک ملت، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار را به تمامی صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت؛ در این پیام آمده است: “عصر امروز در تسخیر رسانه هاست و […]

تاپ خبر۲۴ :هادی اخلاقی فیض آثار، مدیر عامل بانک ملت، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار را به تمامی صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت؛ در این پیام آمده است:
“عصر امروز در تسخیر رسانه هاست و قدرت اصحاب رسانه در خلق واقعیت های اجتماعی و اعتمادسازی نزد افکار عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست. خبرنگاران به حکم وظیفه و اخلاق، خواستها و نیازهای مردم را همچون آینه منعکس می سازند.
بی تردید این سفیران دانایی و روشنگری که در طی طریق آگاهی بخشی، گام هایی استوار دارند، از مقام شامخ و والایی برخوردارند و همانگونه که انتظار می رود در تصویرسازی ذهنی و ارائه اطلاعات، درستی و جامعیت رویدادها، ارزش خبری و گزارش واقع گرایانه رخدادها را مدنظر قرار داده و با رعایت اصل عینیت و امانتداری نه تنها بر اعتبار و درستی منبع پیام صحه می گذارند، بلکه رسالت ارزشمند اطلاع رسانی مستقل را با هویتی روشنگرانه محقق می سازند.
خبرنگاران این مرز و بوم با بلوغ فکری و تکیه بر وسعت دانش و کثرت وطن دوستی نقش برجسته و خطیری در تحصیل اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و دارند.
امید است در سالی که توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، خبرنگاران عزیز با رعایت اخلاق حرفه ای و ارائه دستاوردهای مثبت اقتصادی و بانکی نشاط و امید را به جامعه هدیه دهند.
در پایان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار برای این تلاشگران عرصه آگاهی، از حضرت حق توفیق مستدام مسئلت دارم.”