تاپ خبر۲۴:روز خبرنگار، یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی های کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود نقش رنگینی بر تاروپود حقیقت و جاودانگی آفریدند. یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار را گرامی می داریم. دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار با ارسال […]

تاپ خبر۲۴:روز خبرنگار، یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی های کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود نقش رنگینی بر تاروپود حقیقت و جاودانگی آفریدند. یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار را گرامی می داریم.

دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار با ارسال پیامی، از همکاری، همراهی و همدلی خبرنگاران رسانه های کشور و به خصوص خبرنگاران اقتصادی و بانکی در معرفی دستاوردها و عملکرد سیستم بانکی و بانک پارسیان تقدیر کرد.
وی در پیام خود اظهار داشت: بانک پارسیان در تعامل با نخبگان اجتماعی و جامعه رسانه ای کشور، همواره حفظ احترام و افزایش همکاری با رسانه ها را مورد توجه قرار داده و با تقدیر از همراهی و همدلی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته رسانه های گروهی در انتشار دستاوردها و عملکرد کارکنان بانک پارسیان، مراتب سپاس خود را بابت تلاش های خبرنگاران در سال های دشوار نظام بانکی در دوره تحریم، پسا برجام و همچنین در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اعلام می دارد.
وی افزود: بدینوسیله از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و عرصه رکن چهارم مردم سالاری در اعتلای آگاهی و اطلاع رسانی تشکر می کنیم و از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه عزیزانی که در جهت رشد و شکوفایی و به روز نمودن دانش اقتصاد و اطلاعات بانکی جامعه شبانه روز تلاش می‌کنند و همواره در کنار کارکنان بانک پارسیان در ارائه خدمات و اطلاع رسانی در جهت کاهش مشکلات مشریان بانک هستند، سپاسگزاریم. مدیران، کارکنان و کارشناسان روابط عمومی بانک پارسیان همواره از حضور به موقع، نقدهای دلسوزانه، اطلاع رسانی شفاف و دقیق و به موقع عملکرد بانک به مشتریان و مردم عزیز در سراسر کشور، تقدیرکرده اند.
بانک پارسیان به پاس حرمت قلم و جایگاه فاخر فرهیختگان گرامی جامعه، بهترین ها را برای جامعه رسانه ای کشور آرزو می کند و از همدلی و همراهی خبرنگاران حوزه پولی وبانکی رسانه ها در سال های اخیر نهایت تقدیر را دارد. امید است در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید .

کورش پرویزیان