تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت به مناسبت رفع تحریم ها و اجرای برجام پیامی را صادر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار در این پیام اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و در سایه هدایتگری مقام معظم رهبری، نسیم تدبیر باردیگر روحیه امید، خودباوری و اتکا به […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت به مناسبت رفع تحریم ها و اجرای برجام پیامی را صادر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار در این پیام اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و در سایه هدایتگری مقام معظم رهبری، نسیم تدبیر باردیگر روحیه امید، خودباوری و اتکا به داشته ها و سرمایه های ملی را بر پیکره ایران اسلامی دمید و با تدبیر عالمانه ریاست محترم جمهوری، تلاش و تعهد تیم مذاکره کننده و صبر و استقامت و همراهی ملت سرافراز ایران ، تحریم ها سرانجام از هم گسیخت و یکبار دیگر عزت ایران اسلامی به نمایش درآورده شد.
مدیرعامل بانک ملت در ادامه این پیام افزوده است: اینجانب اجرای برجام و رفع تحریم ها را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، رییس جمهوری محترم، مردم شریف و عزتمند ایران اسلامی و همکاران ارجمند بانک ملت تبریک و تهنیت عرض نموده عزت و اقتدار ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.
وی در این پیام اظهار امیدواری کرد که این موفقیت، مقدمه تدبیرها و پیروزی های بیشتر در سیاست داخلی و خارجی ایران باشد و در آینده ای نزدیک، کام کشور از نتایج سیاست‌های رونق و اشتغال دولت ، شیرین شود .