تاپ خبر۲۴: یا مُقلِب القـُلوبِ والابصـار یا مـدبـراللیـــل و النهـــار یا محول الحـول والاحـوال حول حالنا الی احسن الحال در آستانه روزهای امید آفرین نوروز، فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، تجلی مهر و اندیشه و پویایی بر مردم خوب و شریف سرزمین ایران خجسته باد سپاس خداوند متعال را که آیین یگانه و […]

تاپ خبر۲۴: یا مُقلِب القـُلوبِ والابصـار
یا مـدبـراللیـــل و النهـــار
یا محول الحـول والاحـوال
حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه روزهای امید آفرین نوروز، فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، تجلی مهر و اندیشه و پویایی بر مردم خوب و شریف سرزمین ایران خجسته باد
سپاس خداوند متعال را که آیین یگانه و جاودانه نوروز ایرانی در پیوند با آموزه های معنوی و الهی را، نشانه بارزی از قدرت لایزال خداوندی اش بنا نهاد.
بدینوسیله ، پیشاپیش فرارسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به یکایک همکاران کوشا و پر تلاش بانک شهر ، تبریک عرض نموده، موفقیت بیش از پیش و سلامتی همگان را از درگاه احدیت مسئلت دارم.
افتخار دارم که از زحمات قابل تحسین سرمایه های انسانی و ارزشمند بانک شهر در طول سال ۱۳۹۵ قدردانی نمایم .
امیدوارم در سال پیش رو با خدماتی بیش از پیش بتوانیم همراه صدیق مشتریان گرامی و شرکای تجاری و همچنین یارشهرها و یاورشهروندان باشیم .و همچون گذشته با نیروی اراده و توان و انگیزه، رفاه، توسعه و پیشرفت را به میهن اسلامی هدیه کنیم.
بدون شک با پشتوانه گران‌سنگ سرمایه انسانی توانمند، کارآمد و ارزشمند ،موفقیت‌های چشمگیری در انتظار بانک شهر خواهد بودو اطمینان دارم که نیروهای خلاق و توانمند بانک شهر در این راه گام هایی محکم و استوار بر خواهند داشت..
درخاتمه ، سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای همگان از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

لیست اخبار >>