تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سینا در پیامی از تلاش های یکایک کارکنان به ویژه شعب که در شرایط ویژه فعلی از هیچ خدمتی برای تامین رضایتمندی مشتریان گرامی دریغ نمی ورزند، قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا در پیام دکتر ایمانی آمده است: «کارکنان بانک ها از جمله سختکوش ترین […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سینا در پیامی از تلاش های یکایک کارکنان به ویژه شعب که در شرایط ویژه فعلی از هیچ خدمتی برای تامین رضایتمندی مشتریان گرامی دریغ نمی ورزند، قدردانی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا در پیام دکتر ایمانی آمده است: «کارکنان بانک ها از جمله سختکوش ترین اقشار جامعه محسوب می شوند که همانند نیروهای خدوم سایر بخشها، در سخت ترین شرایط، نظیر وضعیت فعلی که به واسطه شیوع کرونا ویروس، شاهد چالشهایی در حوزه بهداشت و سلامت کشور هستیم، هرگز توقفی در فعالیت ها و ارائه خدمات رسانی به هموطنان خود نداشته و همواره جهادگونه با ایثار و از خودگذشتگی در تمامی بحران های اقتصادی و اجتماعی با تلاش مجدانه و دلسوزانه در راستای بالندگی و شکوفایی میهن اسلامی گام برداشته اند.
کارکنان بانک ها بویژه در شعب به عنوان سربازان خط مقدم نظام بانکی، در تمامی شرایط سخت برای حفظ زنجیره ارتباط با مشتریان و جلب رضایتمندی آنان با سرلوحه قرار دادن شعار خدمت رسانی، از هیچ کوششی برای مشتریان و هموطنان دریغ نکرده اند.
متاسفانه در چنین روزهایی که همیشه شاهد شور و اشتیاق خانواده ها برای آماده شدن جهت استقبال از سال نو و ایام عید بودیم، حادثه تلخ ورود کرونا ویروس به ایران اسلامی، جان تعدادی از هموطنان عزیزمان از جمله چند تن از همکاران نظام بانکی که فداکارانه و با ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به خلق و تحقق ارزشهای انسانی در صحنه حاضر بودند را گرفت و کام همه را تلخ ساخت. بی شک شرایط سخت فعلی اما گذرا با امید، پشتکار، همراهی، همدلی، خودمراقبتی و توکل مردم ایران زمین به درگاه الهی پایان خواهد یافت و با شکست کرونا و عبور از این بحران، روزهای نشاط و سلامتی خیلی زود از راه خواهد رسید.
به عنوان فردی خدمتگزار در نظام بانکی از تمامی خانواده های کارکنان شبکه بانکی به ویژه خانواده همکارانم در مجموعه بزرگ بانک سینا که در این ایام حضور عزیزانشان را در مواجهه با ریسک های ناشی از حضور در مجامع عمومی نظیر شعب می بینند، صمیمانه قدردانی می نمایم و برای ایشان آرزوی سلامتی دارم.
از مردم فهیم ایران می خواهم از یکدیگر غافل نبوده و در راه کمک به همنوعان خود از جمله کارکنان بانک ها از هیچ اقدامی دریغ نورزند و با رعایت توصیه های متخصصین امر بهداشت، مبنی بر پرهیز از حضور در اجتماعات و مکان های پرتردد از جمله شعب بانک ها و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و نرم افزارهای به روز و مدرن، حامی و قدردان زحمات کارکنان پرتلاش بانک ها باشند.
مجموعه بانک سینا در این شرایط سعی نموده با اتخاذ تمهیدات مختلف در مقابله با ویروس کرونا از طریق توزیع و تامین لوازم بهداشتی اعم از ماسک، پد الکلی، الکل و دیگر مواد ضدعفونی کننده، ایجاد شرایط دورکاری و اعطای مرخصی با حقوق به بانوان شاغل دارای فرزندان محصل دوره ابتدایی و پیش دبستانی، ضمن مصون نگه داشتن همکاران از هرگونه آسیب ویروس، شرایط سهلتری را برای خانواده ها به ویژه مادران شاغل و رفع دغدغه ها و نگرانی های آنان فراهم آورد. همچنین با تغییر در برخی خدمات بانکداری الکترونیک نظیر افزایش سقف برداشت وجه نقدی درون بانکی از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریال در دستگاه های خودپرداز، افزایش سقف انتقال وجه شتابی و درون بانکی از طریق دستگاه های خودپرداز و درگاههای اینترنتی نظیر اینترنت بانک از ۳۰ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال در شبانه روز و تمدید خودکار تاریخ انقضای کارت های بانکی مربوط به اسفندماه، زمینه کاهش مراجعات مشتریان را فراهم ساخته است و امیدواریم در روزهای آتی به لطف خداوند متعال شاهد ریشه کن شدن این ویروس خطرناک از جامعه باشیم.
درپایان ضمن عرض تسلیت درگذشت تعدادی از همکاران نظام بانکی بر اثر بیماری کرونا، علو درجات را برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم».