تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک گفت. در پیام دکتر ایمانی آمده است: «هشت سال دفاع مقدس یادآور شجاعت، از خودگذشتگی و ایثار مردان و زنان معتقد و […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک گفت.

در پیام دکتر ایمانی آمده است: «هشت سال دفاع مقدس یادآور شجاعت، از خودگذشتگی و ایثار مردان و زنان معتقد و متعهد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث از ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی شکل گرفت تا در مقابل ظلم و تعدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به این مرز و بوم بایستند.
سال های دفاع مقدس به ما آموخت که با قدرت ایمان و توکل به خدای متعال و تأسی به سیره ائمه معصومین(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با فداکاری، گذشت و ایثار می توان در مقابل اتحاد جهانی که از یکسو چشم دیدن پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را نداشتند و از سوی دیگر به لطف سرکرده خود، خواب تصرف کشور عزیزمان را ظرف مدت چند روز می دیدند، ایستاد و رویاهای باطل آنان را برای همیشه زایل ساخت.
در عصر کنونی نیز، شاهد هستیم که مقاومت و ایستادگی ملت عزیز ایران در مقابل زیاده خواهی های نظام استکبار به سرکردگی آمریکا، به ثمر نشسته و واکنش های جهانی به تصمیمات یکجانبه و ظالمانه آن کشور مبنی بر بازگشت تحریم های ناجوانمردانه، ناشی از همین عدم تسلیم است.
در برابر شور و شعور ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی که همواره پرچم آرمان خواهی، عدالت و ارزشمداری را برافراشته نگهداشته، سر تعظیم فرود آورده و با عزم و اراده برای عزت، سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز، تلاش مجدانه خواهیم کرد.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران را در پاسداری از میهن و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم».