تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی درگذشت بی بی صدیقه حسن زاده ؛ همسر شهید نجفعلی حسن زاده و مادر شهید مدافع حرم محمد جواد حسن زاده را تسلیت گفت. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی متن پیام تسلیت صادر شده از سوی دکتر سید تقی نوربخش بدین شرح […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی درگذشت بی بی صدیقه حسن زاده ؛ همسر شهید نجفعلی حسن زاده و مادر شهید مدافع حرم محمد جواد حسن زاده را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی متن پیام تسلیت صادر شده از سوی دکتر سید تقی نوربخش بدین شرح است:

درگذشت بانوی بزرگوار و صبوری که همسر و فرزند برومندش را در دفاع از میهن اسلامی و حرم شریف اهل بیت تقدیم درگاه احدیت کرده است موجب تاثر و تاسف گردید. این بانوی بزرگوار که با تاسی به حضرت زینب کبری(س) در شهادت همسر و فرزند خود صبری جمیل پیشه کرده بود اکنون به وصال معبود خود و دیدار همسر و فرزند بزرگوارش شتافته است.

اینجانب درگذشت این بانوی بزرگوار را به خانواده مکرم حسن زاده و مردم شهید پرور ایران اسلامی و خطه سرافراز خراسان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی مفتخر به همکاری با شهید مدافع حرم محمد جواد حسن زاده؛ فرزند برومند این بانوی بزرگوار بوده اند و اکنون تمامی مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی بویژه همکاران استان خراسان رضوی خود را در این مصیبت شریک می دانند.

برای آن مادر صبور و بزرگوار غفران واسعه الهی و همنشینی با فاطمه زهرا و زینب کبری علیهم السلام از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم و امیدوارم همه ما توفیق حرکت در مسیر نورانی این بانوی بزرگوار را داشته باشیم.