تاپ خبر۲۴: علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، پیام تبریک صادر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، متن پیام تبریک وزیر امور اقتصادی و دارایی به شرح ذیل می باشد: ۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار مجاهد محمود صارمی، روزی است نمادین برای بزرگداشت و […]

تاپ خبر۲۴: علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، متن پیام تبریک وزیر امور اقتصادی و دارایی به شرح ذیل می باشد:
۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار مجاهد محمود صارمی، روزی است نمادین برای بزرگداشت و تجلیل از همه عزیزانی که مسئولیت سنگین و خطیر اطلاع رسانی را در میهن عزیزمان برعهده دارند.
بنده همواره بر این باور بوده و هستم که نقدهای سازنده اصحاب رسانه، به عنوان ناظران امین و صادق بر عملکرد مسوولان نه تنها عامل بازدارنده در برابر خطاها و اشتباهات است بلکه زمینه ساز تعالی و ارتقاء بهره وری نیز خواهد بود.
اکنون که در برهه حساسی از تاریخ ایران عزیزمان قرار داریم تنها با همراهی و همدلی همدیگر می توانیم مسیر تعالی کشورمان را در شرایط پسا تحریم هموار سازیم.
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، برای همه زحمات صادقانه و موثرتان به شما خدا قوت گفته و از صمیم قلب برایتان آرزوی بهروزی، سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

علی طیب نیا

وزیر امور اقتصادی و دارایی