تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر طی پیامی، صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، متن کامل پیام به شرح زیر است: به نام آفریدگار همت و تلاش هم وطنان حماسه ساز و ورزش دوست ایران وتلاشگران خستگی ناپذیر تیم […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر طی پیامی، صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

به نام آفریدگار همت و تلاش
هم وطنان حماسه ساز و ورزش دوست ایران وتلاشگران خستگی ناپذیر تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی
پیروزی و صعود افتخار آفرین تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی ورزش پرهیجان فوتبال ۲۰۱۸ روسیه برای پنجمین بار و دومین حضور متوالی دراین جام مهم و جهانی به مردم عزیز کشورم و عموم علاقه‌مندان به ورزش تبریک عرض می‌کنم.
جای بسی سربلندی است که این موفقیت بزرگ در سایه تلاش، امید و برنامه‌ریزی پیگیر مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور و حمایت گسترده مردم ایران به دست آمد تا نام ایران در گستره ای به وسعت جام جهانی فوتبال طنین انداز شود.
این رویداد خوب و شیرین بار دیگر به ما آموخت که همدلی و هم افزایی ملی می‌تواند در تمامی عرصه‌های ملی و جهانی ، ما را به سوی قله‌های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد.
اینجانب ضمن تبریک و شادباش به مناسبت این حماسه بزرگ به ملت شریف ایران ، پیروزی و سرفرازی بیش از پیش ایران و ایرانیان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
پرچم پر افتخار ایران همواره برافراشته باد.

با مهر و امید
حسین محمد پورزرندی
مدیرعامل بانک شهر