تاپ خبر۲۴ :مدیرعامل بانک شهر در پیامی ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) از مقام والای مادر تجلیل کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر متن کامل پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم‏ انا اعطیناک الکوثر فصل لربک و انحر ان شانئک […]

تاپ خبر۲۴ :مدیرعامل بانک شهر در پیامی ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) از مقام والای مادر تجلیل کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏

انا اعطیناک الکوثر فصل لربک و انحر ان شانئک هو الابتر

روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ به‌ نور ستاره ای روشن شد که‌ روشنایی‌ او تا روز قیامت‌ پرتو افکن است، بانویی‌ که‌ مادر مومنان و معلم‌ بزرگ‌ اسلام‌ بود و فرزندانی چون‌ حسن‌ و حسین‌ و زینب‌ سلام‌ الله‌ علیهم‌ را تحویل‌ جهانیان‌ داد و به اسلام جان دوباره و زندگی جاویدان بخشید .
همزمان با نزدیک شدن ایام سال نو، بهارمان رنگ و بویی فاطمی می گیرد. پیوند بهار و رستاخیز طبیعت با ولادت با سعادت بزرگ بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر را که همزمان با میلاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است را به فال نیک می گیریم.
اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان کشور به ویژه بانوان همکار در خانواده بزرگ بانک شهر، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.
از خداوند متعال خواستارم زنان این مرزوبوم درسالی که پیش‌روست همچون گذشته افتخارآفرین و پرشور و شعور در صحنه مهرورزی در خانواده و خدمت به اجتماع بیش از پیش موفق و سربلند باشند.