تاپ خبر۲۴: رییس جمهوری در پیامی انتخاب « کولیندا گرابار کیتاروپویچ» را به عنوان رییس جمهوری کرواسی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که با توجه به اشتراکات فراوان میان دو ملت، مناسبات تهران-زاگرب در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش گسترش یابد. رییس جمهوری در پیامی انتخاب « کولیندا گرابار کیتاروویچ» […]

تاپ خبر۲۴: رییس جمهوری در پیامی انتخاب « کولیندا گرابار کیتاروپویچ» را به عنوان رییس جمهوری کرواسی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که با توجه به اشتراکات فراوان میان دو ملت، مناسبات تهران-زاگرب در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش گسترش یابد.

رییس جمهوری در پیامی انتخاب « کولیندا گرابار کیتاروویچ» را به عنوان رییس جمهوری کرواسی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که با توجه به اشتراکات فراوان میان دو ملت، مناسبات تهران-زاگرب در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش گسترش یابد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سرکار خانم کولیندا گرابار کیتاروویچ
رییس جمهوری کرواسی
انتخاب سرکار عالی به عنوان رییس جمهور کرواسی را صمیمانه تبریک می گویم.
امیدوارم با عنایت به اشتراکات فراوان میان دو ملت، در دوره فرارو و در پرتو مساعی مشترک و با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه دو کشور، شاهد گسترش روز افزون مناسبات فی مابین در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت سرکار عالی و بهروزی و سربلندی دولت و ملت کرواسی را مسالت دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران