تاپ خبر۲۴: پیاده روی خانواده بزرگ شهرداری تهران از بوستان طالقانی تا بوستان آب و آتش با عبور از پل زیبای طبیعت برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، همایش پیاده روی کارکنان شهرداری با حضور رضایی، رییس این سازمان، حجت الاسلام امرودی،معاون اجتماعی و فرهنگی و […]

تاپ خبر۲۴: پیاده روی خانواده بزرگ شهرداری تهران از بوستان طالقانی تا بوستان آب و آتش با عبور از پل زیبای طبیعت برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، همایش پیاده روی کارکنان شهرداری با حضور رضایی، رییس این سازمان، حجت الاسلام امرودی،معاون اجتماعی و فرهنگی و برخی مدیران ارشد شهرداری مانند داریانی و عیسی پور برگزار شد.
در این همایش جمعی از کارکنان شهرداری تهران و شرکتها و ادارات تابعه حضور داشتند و مسیر پیاده روی خود را از بوستان طالقانی شروع و با عبور از پل طبیعت در بوستان آب و آتش به پایان رساندند.
اجرای جذاب آقای احمدی و محمود شهریاری،حضور عمو پورنگ و امیر محمد و نیز آهنگ های بی نظیر گروه هفت از برنامه های متنوع این مراسم بود.
در مسیر برگزاری همایش پیاده روی یادشده غرفه های گریم کودکان،پرتاب دارت،فوتبال دستی،اداره سلامت،اداره بازیافت و … نیز در طول مسیر ورودی بوستان طالقانی فعال بود.
در پایان این همایش که روز نهم اردیبهشت ماه برگزار شد، به شرکت کنندگان مراسم به قید قرعه بیست دوچرخه نفیس اهدا شد.