تاپ خبر۲۴:پنجمین جشنواره بزرگ محله امید انتظار با حضور جمعی از مدیران شهرداری و ورزشکاران تهراتی از امروز تا هفتم خرداد ماه در بوستان هرندی اغاز به کار کرد. در این جشنواره معاون اجتماعی شهرداری تهران ، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ، اقای علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران حضور داشتند که در این گزارش […]

تاپ خبر۲۴:پنجمین جشنواره بزرگ محله امید انتظار با حضور جمعی از مدیران شهرداری و ورزشکاران تهراتی از امروز تا هفتم خرداد ماه در بوستان هرندی اغاز به کار کرد.

در این جشنواره معاون اجتماعی شهرداری تهران ، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ، اقای علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران حضور داشتند که در این گزارش به اختصار به آن خواهیم پرداخت.

برپایی این جشنواره موجب تحکیم خانواده، نشاط و پویایی ساکنان هرندی و ریشه کن شدن اعتیاد می شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردرای تهران در بازدی از جشنواره تفریحی ـ ورزشی محله امید گفت: برپایی این جشنواره موجب تحکیم خانواده، نشاط و پویایی ساکنان هرندی و ریشه کن شدن اعتیاد می شود.

حجت الاسلام امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از پنجمین جشنواره تفریحی ـ ورزشی هرندی با عنوان امید و انتظار، گفت: شهرداری تهران فضاهای مناسبی برای پایتخت نشینان فراهم کرده است و امروز ما شاهدیم که دوستداران ورزش با طی کردن مسافت سه دقیقه ای از منزل خود به یکی از اماکن ورزشی روباز یا بسته شهرداری دسترسی پیدا می کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از نیازهای شهروندان داشتن برنامه سالم برای پرکردن اوقات فراغت است، تصریح کرد: امروز برگزاری جشنواره ها و همایش‌های ورزشی پاسخی مثبت به این نیاز است.

وی با اشاره به اینکه امروز در بخش‌های مختلف اجتماعی همچون ساخت مساجد، مدارس و بیمارستان و … خیرین آماده خدمت هستند، اظهار کرد: طی جلسه ای با حضور مسوولان سازمان ورزش و برخی مدیران شهری پیشنهاد شد تا به منظور تامین سلامت جامعه و پیشگیری از رشد ناهنجاری‌ها در اجتماع، این خیرین برای احداث و توسعه فضاهای ورزشی، با متولیان ورزش شهروندی همکاری کنند.

وی افزود: بدون شک این حرکت انسان دوستانه خیرین می تواند سلامت و نشاط شهروندان را افزایش دهد تا شهری با نشاط و بدون هنجارهایی اجتماعی داشته باشیم.

حجت الاسلام امرودی با اشاره به برگزاری جشنواره در منطقه هرندی خاطرنشان کرد که محله هرندی یکی از نقاط آسیب پذیر تهران به شمار می رود لذا برگزاری جشنواره امید و انتظار باعث شده تا ضمن ارایه انواع خدمات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به ساکنان این محله، بسیاری از آسیب های اجتماعی این محله را کاهش داد.

به گفته حجت الاسلام امرودی، با برپایی جشنواره تفریحی ـ ورزشی در منطقه هرندی شاهد ریشه کن شدن اعتیاد در این منطقه هستیم که ثمره آن پویایی و سرزندگی ساکنان و نیز حضور خانواده ها و جوانان در کنار هم در این بوستان است.

رقابت ۲۰۰ هزار ورزشکار در مسابقات محلات تهران

محمد رضایی در پنجمین جشنواره بزرگ محله امید و انتظار در بوستان هرندی گفت: این جشنواره در ۲۰۰ رشته ورزشی در بوستان هرندی به مدت یک هفته جریان دارد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: حمایت بخش خصوصی از توسعه زیر ساخت های ورزشی بسیار موثر است و با مشارکت بخش خصوصی می توان در جهت توسعه اماکن ورزشی جدید گام های خوبی برداشت.

رضایی افزود: برگزاری جشنواره ورزشی و تفریحی امید انتظار در جنوب تهران را گامی در جهت کاهش استفاده جوانان به مواد مخدر است.

وی ادامه داد: با توسعه فعالیت های ورزشی می توان بسیاری از چالش ها و معضلات اجتماعی را در جنوب تهران را برای قشر جوان کاهش داد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به برگزاری مسابقات ورزشی محلات شهر تهران اشاره کرد و افزود: این مسابقات در ۴۲ رشته ورزشی و با شرکت یک میلیون و ۲۰۰ هزار ورزشکار زن و مرد در سطح شهر تهران در حال انجام است.

رضایی گفت: این مسابقات از اواخر اردیبهشت تا پایان امسال در سطح ۲۲ منطقه تهران ادامه خواهد داشت.

رضایی برگزاری جشنواره ورزشی و تفریحی امید انتظار در جنوب تهران را گامی در جهت کاهش استفاده جوانان به مواد مخدر عنوان کرد و گفت: با توسعه فعالیت های ورزشی می توان بسیاری از چالش ها و معضلات اجتماعی را در جنوب تهران را برای قشر جوان کاهش داد.

جشنواره تفریحی ـ ورزشی محله امید و انتظار از روز ۲۹ اردیبهشت ماه در بوستان زندگی دایر شده است و تا روز ۷ اردیبهشت ماه ادامه داد.

علی پروین: جنوب تهران قطب ورزش قهرمانی و همگانی است

سرمربی سابق تیم ملی و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مناطق جنوبی تهران با معرفی ورزشکاران شاخص به تیم ملی و باشگاهی به نوعی قطب ورزش قهرمانی و همگانی پایتخت محسوب می شوند.
علی پروین: جنوب تهران قطب ورزش قهرمانی و همگانی است.
بعلی پروین عصر سه شنبه در آغاز جشنواره تفریحی و ورزشی امید و انتظار در بوستان هرندی پایتخت افزود: به واقع استعداد های ورزشی از جمله فوتبال در مناطق جنوبی شهرها کشف و آموزش های لازم را فرا می گیرند که باید در این خصوص نگاه ویژه ای به این نقاط شهری داشت.
این پیشکسوت فوتبال کشور گفت: به رغم اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران امکانات و تجهیزات ورزشی را در چند سال اخیر در مناطق جنوبی فراهم کرده ولی هنوز کمبود امکانات ورزشی در مناطق آسیب پذیر پایتخت از جمله هرندی و شوش بسیار به چشم می آید.
پروین افزود: با ایجاد اماکن جدید و تجهیز بوستان های مناطق جنوبی پایتخت، اعتیاد در میان قشر جوان و نوجوان این مناطق آسیب پذیر کاهش یابد که این موضوع به نفع ورزش استان تهران خواهد بود.
این پیشکسوت ورزش کشور خاطر نشان کرد: برای توسعه و تشویق ورزش در مناطق جنوبی تهران، ورزشکاران آمادگی خود را اعلام می کنند تا با حضور مستقیم خود سبب رشد و کشف استعداد های ورزشی در این مناطق شوند.