تاپ خبر۲۴:بانک ملی ایران در سال های اخیر با سرمایه گذاری و اختصاص میلیاردها ریال در بزرگ ترین طرح های صنعت برق کشور ، در مسیر رونق تولید و اشتغالزایی کشور مشارکت فعال داشته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از مهم ترین اقدامات این بانک در حوزه صنعت […]

تاپ خبر۲۴:بانک ملی ایران در سال های اخیر با سرمایه گذاری و اختصاص میلیاردها ریال در بزرگ ترین طرح های صنعت برق کشور ، در مسیر رونق تولید و اشتغالزایی کشور مشارکت فعال داشته است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از مهم ترین اقدامات این بانک در حوزه صنعت برق کشور، تامین مالی و گشایش اعتبارات اسنادی پروژه ها و طرح های شرکت هایی از جمله شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در استان البرز است که ضمن توسعه، رونق تولید و برطرف نمودن نیازهای داخل کشور در این صنعت حیات بخش نیز برای هزاران نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق در جهان با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار کشور با خط مشی انجام تعمیرات اساسی و نگهداری قطعات و تجهیزات مهم و استراتژیک نیروگاهی از سال ۱۳۶۰ فعالیت می کند.

بانک ملی ایران از جمله بانک‌هایی است که در هموارسازی تامین مالی صنایع مادر در کشور، قدم‌های مناسبی را برداشته و به عنوان بانک توسعه ای نقش چشمگیری در حمایت و تامین مالی طرح های مهم صنعتی کشور طی سال های گذشته داشته است.

هم اکنون شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یک سرمایه ارزشمند ملی، با تکیه بر دانش فنی ۵۰۰ متخصص تعداد بسیاری از پروژه های نیروگاهی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در داخل کشور و تعدادی دیگر در چند کشور همسایه را در عرصه تعمیرات اساسی و تخصصی، بازسازی و ارتقا ، ساخت تجهیزات ، راه اندازی و نگهداری قطعات با یک سوم قیمت شرکت های خارجی با موفقیت به انجام رسانده است.