تاپ خبر۲۴: پروژکتورهای لیزری ال‌جی با روشنایی شش هزار ANSI Lumens، دارای قابلیت پخش تصاویر۴K UHD و WUXGA، اتصال هوشمند و ویژگی‌های کارآمد بیشتر برای کسب‌وکارها می‌باشند. به گزارش تاپ خبر۲۴: ال‌جی الکترونیکس دو مدل پروژکتور فوق‌العاده را به سری محصولات تجاری ProBeam خود اضافه نموده است. PROBEAM_product_02-scaled yektanet.com yektanet.com PROBEAM_Education-lifestyle_02 این دو مدل جدید(BU60PST […]

تاپ خبر۲۴: پروژکتورهای لیزری ال‌جی با روشنایی شش هزار ANSI Lumens، دارای قابلیت پخش تصاویر۴K UHD و WUXGA، اتصال هوشمند و ویژگی‌های کارآمد بیشتر برای کسب‌وکارها می‌باشند.

به گزارش تاپ خبر۲۴: ال‌جی الکترونیکس دو مدل پروژکتور فوق‌العاده را به سری محصولات تجاری ProBeam خود اضافه نموده است.

PROBEAM_product_02-scaled

yektanet.com

yektanet.com
PROBEAM_Education-lifestyle_02

این دو مدل جدید(BU60PST و BF60PST) بسیار پیشرفته بوده و قابلیت‌هایی را ارائه می‌کنند که کارایی بیشتری برای مراکز تجاری و آموزشی به ارمغان خواهد آورد.

جدیدترین‌ مدل‌های LG ProBeam باکیفیت تصویر عالی و امکانات سودمند متعدد، به کمک کاربر می‌آیند تا اطلاعات مهم و پیام‌های کلیدی را برای تمام حاضران در کلاس درس یا اتاق جلسه مدیران بهتر ارائه کنند.

پروژکتورهای رده‌بالای ال‌جی کاملاً ایده آل و مناسب برای استفاده در مکان‌های متنوعی همچون ادارات، فروشگاه‌ها، مهمانسرا و هتل‌ها یا مدارس می‌باشند.

پروژکتور ProBeam ال‌جی که سال گذشته رونمایی شد، برای ارائه راهکارهای نمایش در سطوح عالی برای محیط‌های حرفه‌ای طراحی‌شده است. هر دو مدل جدید، روشنایی بیشتر و رزولوشن بالاتری را ارائه می‌کنند تا تصاویری واضح و شفاف برای همه حاضران اتاق پخش گردد.

مدل BU60PST کیفیت تصویر ۴K UHD (با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰) با حداکثر اندازه ۳۰۰ اینچی (قطر تصویر) را پخش می‌کند.

آنچه دیگران می خوانند:
yektanet-logo-sign
تبلیغ
آخرین خبرهای سهام عدالت
آخرین خبرهای سهام عدالت

مشاهده
این کیفیت تقریباً چهار برابر واضح‌تر از استاندارد تصویر WUXGA (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰) است که اکنون توسط اغلب پروژکتورهای تجاری موجود در بازار ارائه می‌گردد.

حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ ANSI lumens و کنتراست ۳۰۰۰۰۰۰:۱ به معنی بازتولید تصاویری است که حتی در شرایط نور روز نیز به همان خوبی محیط‌های تاریک قابل‌مشاهده هستند*.

منبع نور لیزر مورداستفاده در هر دو مدل ProBeam تا ۲۰ هزار ساعت کاربر را همراهی خواهد نمود که تقریباً چهار برابر طول عمر پروژکتورهای با لامپ معمولی است.

هر دو مدل BU60PST و BF60PST با پشتیبانی از HDR10 می‌توانند محتوای HDR خیره‌کننده‌ای بازتولید کنند که عمق سیاهی استثنائی و رنگ‌هایی پویا و غنی را به ارمغان می‌آورد.

راهکارهای جدید ProBeam ال‌جی همچون پیشینیان خود (BU50NST و BF50NST) به امکانات کاربردی برای جلسات تجاری و کنفرانس‌ها مجهز شده‌اند.

کاربران می‌توانند هر دو پروژکتور جدید را به‌صورت باسیم و بیسیم(Wireless) مستقیماً به شبکه درون شرکتی و کنفرانس متصل کرده و نیاز به لپ‌تاپ را به حداقل برسانند.

به لطف برنامه پخش فایل‌های Office این پروژکتورها، کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق USB فایل‌های Microsoft PowerPoint و Excel را روی پروژکتور بازکرده و نمایش دهند. قابلیت‌های Screen sharing و Screen mirroring هم امکان اشتراک محتوا از تمامی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز را بسیار آسان نموده و امکان پخش بیسیم فایل‌های برنامه از طریق موبایل، تبلت و لپ‌تاپ را به‌راحتی فراهم ساخته‌اند.

Jang Ik-hwan معاون ارشد و رئیس واحد کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «با اتمام همه‌گیری کرونا و جلسات آنلاین و با بازگشایی ادارات و مراکز آموزشی، انتظار داریم تقاضا برای ابزارهای نمایشی پیشرفته بیشتر شود.

پروژکتورهای ProBeam ال‌جی به‌طور اختصاصی برای محیط‌های تجاری و آموزشی طراحی‌شده‌اند و راهکارهای تطبیق‌پذیری هستند که می‌توانند امکانات ارتباطی بهتری فراهم آورده و بهره‌وری را بهبود بخشند.»

مشخصات کلیدی:

BU60PST

BF60PST

Projection System

DLP

DLP

Native Resolution

۴K UHD (3,840 x 2,160)

WUXGA (1,920 x 1,200)

HDR

HDR10

HDR10

Light Source Type

Laser (LD + P/W)

Laser (LD + P/W)

Light Source Life Time (High Brightness)

۲۰,۰۰۰ hours

۲۰,۰۰۰ hours

Brightness

۶,۰۰۰ ANSI Lumens

۶,۰۰۰ ANSI Lumens

Contrast Ratio (Full On / Full Off)

۳,۰۰۰,۰۰۰:۱

۳,۰۰۰,۰۰۰:۱

Noise (Typical)

High / Mid / Low

۳۳ / ۳۰ / ۲۹ dB(A)

۳۳ / ۳۰ / ۲۹ dB(A)

Lens Shift

Horizontal ± ۲۰%, Vertical ± ۵۰%

Horizontal ± ۲۰%, Vertical ± ۵۰%

Projection Lens

Zoom

x 1.6

x 1.6

Screen Size

۴۰-۳۰۰ inches

۴۰-۳۰۰ inches

Throw Ratio

۱٫۳۰ – ۲٫۰۸

۱٫۳۰ – ۲٫۰۸

Sound

Speaker Output

۵W + 5W Stereo

۵W + 5W Stereo

Bluetooth

Yes

Yes

Gross Size (W x D x H)

۵۸۰ x 441 x 273 mm

۵۸۰ x 441 x 273 mm

Net Weight

۹٫۷ kg

۹٫۲ kg

HDMI

۲

۲

USB Type-A

۲ (USB 2.0)

۲ (USB 2.0)

Platform

webOS 4.5

webOS 4.5

DICOM

O

O

HDBaseT

O

O

HDBaseT

O

O

* میزان روشنایی یا lumens بر اساس میزان نور لامپ پروژکتور به نسبت نور موجود در محیط سنجیده می‌شود.

روابط عمومی ال جی