تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بیمه ایران میزان خسارات پرداختی این بیمه طی ۱۰ ماهه سال جاری را چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد. محمود امراللهی طی سخنانی در نشستی خبری که به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، با اعلام این خبر، عمده […]

تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بیمه ایران میزان خسارات پرداختی این بیمه طی ۱۰ ماهه سال جاری را چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

محمود امراللهی طی سخنانی در نشستی خبری که به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، با اعلام این خبر، عمده خسارات پرداختی بیمه ایران طی مدت مذکور را شامل بیمه شخص ثالث و حوادث رانندگی عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص پرداخت خسارت به آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی مدرسه “شین آباد” نیز با اشاره به اینکه حسب قوانین مربوط به بیمه دانش آموزی، بیمه ایران تنها تا سقف یک میلیون تومان موظف به تامین خسارت بابت هر دانش اموز آسیب دیده بود، افزود: با این وجود به واسطه احساس تعهد اجتماعی، در مورد حادثه شین آباد، در مجموع، نسبت به پرداخت حدود ۲ میلیارد تومان خسارت و اهدای یک حساب پس انداز بیمه ای با ارزش ۶۰ میلیون تومان برای آسیب دیدگان اقدام کردیم.

مدیر عامل بیمه ایران در همین راستا از ارتقای شعبه ویژه رسیدگی به امور بیمه ای جانبازان و ایثارگران به یک مجتمع اختصاصی خبر داد و افزود: که این مجتمع از سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

امراللهی همچین با اعلام خبر افزایش سرمایه شرکت بیمه ایران از ۳۹۰ میلیارد تومان به سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، این امر را در راستای توسعه فعالیت های بیمه ای این شرکت بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

مدیرعامل بیمه ایران با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله، استراتژی تدوین شده برای شرکت را در قالب ۴ شاخص شفافیت، کیفیت، توسعه فرهنگ بیمه و بیمه زندگی برشمرد.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و استراتژی تدوین شده در افق ۱۴۰۴، شرکت سهامی بیمه ایران برترین شرکت غرب آسیا خواهد بود. بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی در کنار ۲۸ شرکت بیمه غیر دولتی دیگر فعالیت می‌کند و دارای بیشترین سهم بازار بیمه ای کشور است.

وی تصریح کرد: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بیمه گر اتکایی معتبر در سطح بین المللی دارای بیشترین نمایندگی فروش است.

امراللهی پوشش بیمه درمان بیمه ایران را در کشور ۵میلیون نفر و تعداد بیمه نامه های شخص ثالث صادر شده در سال جاری را ۱۰ میلیون بیمه نامه اعلام کرد.

مدیرعامل بیمه ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انعقاد بزرگترین قرارداد بیمه ای کشور توسط این شرکت گفت: صنایع و شرکت‌های بزرگی مانند خودروسازی، نفت و فولاد از جمله مشتریان مهم این شرکت هستند.

امراللهی با بیان اینکه در تدوین استراتژی شرکت سهامی بیمه ایران به سند راهبردی و نمادهای بالادستی این شرکت از جمله وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی توجه شده است، تاکید کرد: ذینفعان بیرونی، داخلی، زیان دیدگان، کارگزاران و نمایندگان نیز در این استراتژی مورد توجه ویژه قرار گرفتند.