تاپ خبر۲۴ : بانک ملی ایران در نه ماه ابتدای سال جاری تعداد ۱۸۵ هزار و ۱۳۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، سهم این بانک در تسهیلات پرداختی ازدواج از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از ۱۹ هزار و ۳۲۳ […]

تاپ خبر۲۴ : بانک ملی ایران در نه ماه ابتدای سال جاری تعداد ۱۸۵ هزار و ۱۳۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، سهم این بانک در تسهیلات پرداختی ازدواج از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از ۱۹ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال بوده است.

همچنین واحدهای بانک ملی ایران در سراسر کشور در طرح ضربتی تسهیلات ازدواج بانک مرکزی نیز که از ابتدای مردادماه امسال تا ۱۵ مهرماه اجرایی شد، از مجموع ۵۲۰ هزار تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر ۷۱ هزار و ۸۰۶ فقره تسهیلات به ارزش هفت هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال را پرداخت کردند.

این در حالی است که تنها در ماه آبان امسال بیش از ۱۹ هزار فقره از این تسهیلات در شعب این بانک پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران در جهت کمک به رفع احتیاجات ضروری هموطنان تعداد ۳۸ هزار و ۲۵۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش حدود ۸۸۳ میلیارد ریال در نه ماه ابتدای امسال پرداخت کرده است.

طی این مدت، هشت میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه تعمیر مسکن نیز در ۴۳۳ فقره توسط این بانک اختصاص یافته است.