تاپ خبر۲۴: سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۲ و وجوه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده و پاره سهم ناشی از افزایش سرمایه بانک سرمایه به حساب سهامداران واریز گردید. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، متعاقب ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه این بانک و برگزاری مجمع عمومی عادی […]

تاپ خبر۲۴: سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۲ و وجوه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده و پاره سهم ناشی از افزایش سرمایه بانک سرمایه به حساب سهامداران واریز گردید.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، متعاقب ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه این بانک و برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در تاریخ ۱۴ بهمن ماه سال جاری و تصویب سود نقدی به ازای هرسهم ۳۵۰ ریال، سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۲ در ایام الله دهه مبارک فجر به حساب سهامداران حقیقی (زیر یک درصد) دارای سپرده کد ۸۰۸ در این بانک، واریز شد.
گفتنی است سهامداران حقوقی (زیر یک درصد) نیز می بایست ضمن ارائه اصل معرفی نامه شرکت مربوطه و اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبای حساب مذکور در سربرگ آن شرکت در ایام هفته (شنبه الی چهارشنبه) از ساعت ۸ الی ۱۴ به اداره حسابداری، آمار، بودجه و سهام (معاونت سهام) بانک سرمایه واقع در ساختمان ادارات مرکزی بانک سرمایه به نشانی تهران، خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان اراک، پلاک ۳۴، طبقه همکف مراجعه فرمایند.
در ادامه این گزارش آمده است به ازای هر حق تقدم استفاده نشده و پاره سهم ناشی از افزایش سرمایه بانک سرمایه نیز مبلغ ۱۴۳۳ ریال به حساب سهامداران دارای سپرده کد ۸۰۸ در این بانک، واریز گردیده است.
سهامداران حقوقی نیز می بایست جهت دریافت وجوه مذکور ضمن ارائه اصل معرفی نامه شرکت مربوطه و اعلام شماره حساب در سربرگ آن شرکت در ایام هفته (شنبه الی چهارشنبه) از ساعت ۸ الی ۱۴ به اداره حسابداری، آمار، بودجه و سهام (معاونت سهام) بانک سرمایه به نشانی فوق الذکر مراجعه فرمایند.