تاپ خبر۲۴:بانک ملی ایران از ابتدای سال ۹۴ تا پایان مهر ماه، ۵۷۹ هزار و ۸۲۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۹ هزار و ۳۲۰ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال پرداخت کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ظرف مدت مذکور این بانک، به ۱۳۶ هزار و ۲۳۳ […]

تاپ خبر۲۴:بانک ملی ایران از ابتدای سال ۹۴ تا پایان مهر ماه، ۵۷۹ هزار و ۸۲۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۹ هزار و ۳۲۰ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال پرداخت کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ظرف مدت مذکور این بانک، به ۱۳۶ هزار و ۲۳۳ نفر از جوانان کشور، مبلغ ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تأمین جهیزیه اعطا کرد. این بانک در بخش رفع احتیاجات ضروری هموطنان بالغ بر ۹۴۰ میلیارد ریال و در بخش تعمیر مسکن حدود ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.
بانک ملی ایران در این مدت، همچنین بیش از دو میلیارد ریال به خانواده معظم شهدا و جانبازان و بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است. در مدت مذکور بالغ بر دو میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی و مبلغ ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات کمک هزینه درمان بیماری توسط بانک ملی ایران به متقاضیان پرداخت شد.
پرداخت مبلغ ۲ هزار و ۴۳۸ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، مبلغ یک هزار و ۳۴۷ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مبلغ ۸۹ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی از دیگر فعالیت‌های بانک ملی ایران در این مدت بوده است.