معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با تبریک هفته تأمین اجتماعی گفت: ۲۶۸ هزار و ۴۳۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در سال ۹۳ بابت تعهدات قانونی و ۱۴ هزار و ۱۸۰ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال مقرری بیمه بیکاری توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از […]

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با تبریک هفته تأمین اجتماعی گفت: ۲۶۸ هزار و ۴۳۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در سال ۹۳ بابت تعهدات قانونی و ۱۴ هزار و ۱۸۰ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال مقرری بیمه بیکاری توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رحیم اردلان با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی با شرکای اجتماعی و اقتصاد مقاومتی شعار چهارمین روز از هفته تأمین اجتماعی است و این سازمان اعتقاد به ارتباط مؤثر با شرکای خود دارد، گفت: در سال گذشته ۶۱ هزارو ۴۵ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال بابت درمان مستقیم و ۲۶ هزارو ۳۴۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای درمان غیر مستقیم توسط تأمین اجتماعی هزینه شده است.
وی افزود: به منظور پاسخگویی به موقع، تسریع و تسهیل در امور مراجعان در سال گذشته ۳ هزارو ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در سازمان تأمین اجتماعی استخدام شدند.
وی اظهار داشت: تدوین و ابلاغ به هنگام برنامه و بودجه سال ۹۴ برخلاف سنوات گذشته که با تأخیر های هفت تا هشت ماهه انجام می شد و انجام مطالعات و تدوین پیشنهاد باز طراحی ساختار کلان و تشکیلات سازمان به منظور چابک سازی و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع از جمله اقدامات انجام شده توسط معاونت اداری و مالی در سال ۹۳ است.
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به انجام اصلاح آیین نامه مالی و معاملاتی در سال ۹۳، تصریح کرد: در سال گذشته اصلاح فرآیندهای بودجه ریزی در سازمان با رویکرد مالی تعهدی و بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و مدیریت متمرکز، طراحی و تدوین نظام جامع مزایای انگیزشی کارکنان مبتنی بر ارزیابی عملکرد، و بازنگری و اصلاح تشکیلات واحد های اجرایی، بیمه ای، درمانی با رویکرد تسهیل و روانسازی امور وبهبود خدمات توسط این معاونت انجام شده است.

وی گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۴۶۹ هزارو ۳۲۰ مترمربع پروژه عمرانی به صورت تحویل قطعی، موقت ودر حال ساخت و طراحی است که مبلغ ۷ هزارو ۹۲۲ میلیارد ریال توسط معاونت اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای این پروژه ها اختصاص یافته است.
اردلان افزود: اعزام ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس که تاکنون تعداد۹۲۵۰ نفر در قالب ۳۷ کاروان اعزام شده اند و برنامه ریزی برای اعزام مستمری بگیران به کربلای معلی و عتبات عالیات که اولین کاروان با ۱۰۰ نفر از استان آذربایجان شرقی اعزام شد نیز جزو اقدامات معاونت اداری و مالی در سال ۹۳ بوده است.