تاپ خبر۲۴: بانک ملت از سال ۱۳۹۲ تا خردادماه ۱۳۹۴ بالغ بر ۲۴ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، از ابتدای سال ۹۲ تا پایان فصل نخست سال جاری، ۶۹۰ هزار و ۲۱۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملت از سال ۱۳۹۲ تا خردادماه ۱۳۹۴ بالغ بر ۲۴ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، از ابتدای سال ۹۲ تا پایان فصل نخست سال جاری، ۶۹۰ هزار و ۲۱۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۲۴ هزار و ۵۴۹ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۹۹۰ ریال در شعب بانک ملت به نیازمندان اعطا شده است.
بر اساس این گزارش، از این تعداد بیش از ۴۹۹ هزار و ۵۴۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بالغ بر ۱۴هزار و ۹۸۴ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال به تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اختصاص داشته است.
پرداخت ۸۹۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به ارزش بیش از ۲۲۹ هزار و ۱۴۸ میلیارد ریال ، ۷۱ هزار و ۵۵۳ فقره تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به ارزش بالغ بر ۶ هزار و ۳۲ میلیارد ریال، ۱۰۷ هزار و ۶۲۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی، مشاغل خانگی و نیازهای ضروری به ارزش بیش از سه هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال و ۱۰ هزار و ۶۰۳ فقره تسهیلات تعمیر واحدهای مسکونی، ودیعه مسکن و سایر به ارزش بیش از ۱۹۳ میلیارد ریال، دیگر اقلام تسهیلات قرض الحسنه پرداختی از محل منابع قرض الحسنه پس انداز بانک ملت در این مدت است.
بانک ملت همچنین مشارکت در ساخت و تکمیل ۱۱ مدرسه را از محل منابع حساب های قرض الحسنه پس انداز، در استان های هرمزگان، خوزستان، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کردستان را از سال ۹۳ به عهده گرفته است که این مدارس در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
با بهره برداری از ۱۱ مدرسه بانک ملت در سال ۹۴، تعداد مدارس احداث شده با مشارکت این بانک در سراسر کشور به ۶۳ مدرسه خواهد رسید.