تاپ خبر۲۴: عضو شورای شهر اهواز از پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس در این شهر با همکاری بانک شهر خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم کعب عمیر با اعلام این خبر گفت: طی سالیان اخیر،در راستای انجام فعالیت‌های الکترونیک و اجرایی شدن طرح های مکانیزه […]

تاپ خبر۲۴: عضو شورای شهر اهواز از پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس در این شهر با همکاری بانک شهر خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم کعب عمیر با اعلام این خبر گفت: طی سالیان اخیر،در راستای انجام فعالیت‌های الکترونیک و اجرایی شدن طرح های مکانیزه قدم‌های زیادی برداشته و بانک شهر نیز در این حوزه تا کنون اقدامات مختلفی را انجام داده است.
وی با اشاره به مزایای پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس در شهرها افزود: این نوع پرداخت از سرعت عمل و ایمنی بالایی برخوردار است و در عین حال نیز برای مسافر بهترین راهکار و از هر جهت روش مناسبی است.
این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به این‌که پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس در برخی کلانشهرها در حال انجام است، افزود: معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز نیز در کنار شورای شهر، اقدامات اولیه برای مکانیزه شدن بلیط‌های اتوبوس و تاکسی را شروع کرده که هم اینک در حال بررسی است.
وی با قدردانی از بانک شهر به منظور اعلام همکاری و آمادگی برای اجرایی شدن طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس در اهواز تصریح کرد: قطعا هرقدر سازمان‌های توانمندتر در فراخوانی که در این زمینه اعلام شده، حضور پیدا کنند منجر به نتیجه گیری بهتر برای خدمت رسانی به مردم خواهد شد.