تاپ خبر۲۴:پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه ملی بزودی در شعب منتخب بانک ملی ایران آغاز می‌شود. پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه ملی از تاریخ دوم تا سیزدهم شهریور ماه امسال انجام می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب منتخب بانک ملی ایران شامل مرکزی، مهرملی، حافظ، استاد معین، باغ فردوس، خشایار، نادری، فخر […]

تاپ خبر۲۴:پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه ملی بزودی در شعب منتخب بانک ملی ایران آغاز می‌شود.

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه ملی از تاریخ دوم تا سیزدهم شهریور ماه امسال انجام می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب منتخب بانک ملی ایران شامل مرکزی، مهرملی، حافظ، استاد معین، باغ فردوس، خشایار، نادری، فخر رازی و واریز وجه مورد نظر به حساب صندوق مذکور به شماره ۰۱۰۹۱۴۵۰۱۰۰۰۵ بانک ملی ایران نزد شعبه فخر رازی و ارائه فیش به نماینده صندوق در این طرح ویژه سرمایه‌گذاری کنند.

این دومین تجربه شرکت کارگزاری بانک ملی ایران در مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک است. پیش از این نیز شرکت کارگزاری بانک ملی ایران با مدیریت و اتکا به تجربه موفق خود، صندوق سرمایه‌گذاری مشترکی به نام صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری بانک ملی ایران را با کسب سوددهی بالغ بر ۱۲۰۰ درصد طی ۵/۵ سال راه‌اندازی کرده بود.

قیمت مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری نیز مبلغ یک میلیون ریال است و هر سرمایه‌گذار باید حداقل ۱۰ واحد سرمایه‌گذاری را خریداری نماید.

سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی لازم است جهت پذیره‌نویسی، مدارک هویتی (اصل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه) و ثبتی شخص حقوقی (اصل آگهی تاسیس و … ) را همراه داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه ملی، قابلیت نقدشوندگی سریع و فوری آن همانند اوراق مشارکت است و سرمایه‌گذار در هر زمان می‌تواند با مراجعه به شعب کارگزاری بانک ملی ایران و تحویل واحدهای سرمایه‌گذاری خود، سهام متعلق به خود را به ریال تبدیل کند.

گفتنی است صندوق سرمایه‌گذای مشترک نهادی است که منابع مالی را از مردم جمع‌آوری کرده و در سبد متنوعی از اوراق بهادار شامل مجموعه‌ای از سهام، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار سرمایه‌گذاری می‌کند.

از خصوصیات صندوق مذکور این است که افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بورس و تمایل به خرید سهام دارند اما اطلاعات و تجربه کافی از تحلیل بازار و سهام شرکت ها را ندارند و یا فرصت انجام معاملات به صورت برخط را ندارند، با مشارکت و سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه ملی به کارگزاران خود در شرکت کارگزاری بانک ملی ایران که از افراد خبره و باتجربه در تجزیه و تحلیل بازار و خرید و فروش سهام در بورس هستند، جهت خرید و فروش اوراق بهادار وکالت می‌دهند.

لازم به ذکر است صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اکثر بازارهای پیشرفته سهام در جهان در رده ابزارهای کم ریسک و قابل استفاده از سوی سرمایه‌گذاران کم تجربه و یا دارای وقت ناکافی برای مشارکت مستقیم در بازار است.

علاقه‌مندان به پذیره‌نویسی در صندوق‌ سرمایه‌گذاری مشترک توسعه ملی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی شرکت کارگزاری بانک ملی ایران به آدرس www.bmibourse.com مراجعه و یا با تلفن ۸۴۳۵۸ تماس حاصل نمایند.