تاپ خبر۲۴: دومین همایش ملی استانداردهای حسابداری بخش عمومی که قرار است فردا در محل سالن همایش های رازی برگزار شود، بطور زنده و از طریق پایگاه اینترنتی www.mali.msrt.ir پخش خواهد شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، محسن برزوزاده، مدیرکل هماهنگی و تلفیق حسابها و روشهای حسابداری وزارت اقتصاد با اعلام این خبر […]

تاپ خبر۲۴: دومین همایش ملی استانداردهای حسابداری بخش عمومی که قرار است فردا در محل سالن همایش های رازی برگزار شود، بطور زنده و از طریق پایگاه اینترنتی www.mali.msrt.ir پخش خواهد شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، محسن برزوزاده، مدیرکل هماهنگی و تلفیق حسابها و روشهای حسابداری وزارت اقتصاد با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال زیاد متقاضیان برای حضور در این همایش و به دلیل محدودیت فضای سالن، این اداره کل اقدام به راه اندازی سیستم پخش زنده (web casting) نموده است.
وی افزود: کلیه سخنرانی ها و پانل های تخصصی این همایش از طریق سیستم مذکور و با مراجعه به پایگاه www.mali.msrt.ir بطور زنده قابل دسترس می باشد.
گفتنی است، دومین همایش ملی “استانداردهای حسابداری بخش عمومی” صبح فردا، ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح در محل سالن همایش های رازی و با حضور مسوولان بلندپایه کشور برگزار می شود.
براساس این گزارش، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس دیوان محاسبات کشور و معاون وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور از جمله سخنرانان دومین همایش ملی استانداردهای حسابداری بخش عمومی می باشند.