تاپ خبر۲۴:کلیه هموطنان در پاییز امسال با فعالسازی سیم کارت های همراه اول، شانس برنده شدن یک سیم­کارت رویایی با بسته مکالمه ویژه را خواهند داشت.  برندگان سیم­کارت رویایی با این بسته می توانند به مدت یکسال هر چقدر که می­خواهند با مشترکین دیگر(خطوط همراه­اول و تلفن ثابت) صحبت کنند؛ در واقع این یک سیم […]

تاپ خبر۲۴:کلیه هموطنان در پاییز امسال با فعالسازی سیم کارت های همراه اول، شانس برنده شدن یک سیم­کارت رویایی با بسته مکالمه ویژه را خواهند داشت.

 برندگان سیم­کارت رویایی با این بسته می توانند به مدت یکسال هر چقدر که می­خواهند با مشترکین دیگر(خطوط همراه­اول و تلفن ثابت) صحبت کنند؛ در واقع این یک سیم کارت رویایی است که مکالمه با آن نیاز به پرداخت هزینه ندارد.

بر اساس این گزارش، علاقمندان برای آزمودن بخت خود جهت برنده شدن سیم کارت رویایی، باید یک سیم کارت دایمی و یا اعتباری همراه اول را خریداری و سپس فعال کنند. فعالسازی سیم کارت های همراه اول از طریق مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و ارائه مدارک احراز هویت(اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه) امکان پذیر است.

این گزارش می افزاید: رویایی بودن سیم کارت از روی بسته بندی آن مشخص نمی شود، بلکه فرد برای برنده شدن این سیم کارت، لازم است پس از فعالسازی، سیم کارت را داخل گوشی قرار داده و چند لحظه منتظر بماند. چنانچه سیم کارت فرد جزو بیش از ۱۰ هزار سیم کارت رویایی تعریف شده در سیستم باشد، پیامکی به وی ارسال شده و او را از این موضوع مطلع می کند.

دارنده سیم کارت رویایی همراه اول از نظر استفاده از سیم کارت و طرح های تشویقی همانند سایر مشترکین است. همچنین مالک سیم کارت اجازه تغییر مالکیت را خواهد داشت. مکالمه رایگان این سیم کارت شامل مکالمات رومینگ بین الملل نمی شود.

همراه اول علاوه بر طرح سیم کارت رویایی، برای سیم کارت های اعتباری فصل پاییز نیز همانند فصل تابستان، ۵۰ هزار ریال اعتبار اولیه و سه بسته هدیه در نظر گرفته است که یک بسته به انتخاب مشترک در دفاتر خدمات ارتباطی فعال خواهد شد.

بسته شماره ۱ شامل ۹۰ دقیقه مکالمه رایگان به مدت ۳ ماه(هر ماه امکان استفاده از ۳۰ دقیقه تماس داخل شبکه همراه اول و تلفن ثابت)،              ۳۰ دقیقه مکالمه رایگان در هر ماه که مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن ۳۰ روز پس از فعالسازی است.

بسته شماره ۲ شامل ۳۰ هزار ریال اعتبار هدیه داخل شبکه به مدت ۳ ماه (هر ماه امکان استفاده از ۱۰ هزار ریال اعتبار داخل شبکه وجود دارد که ۱۰ هزار ریال در هر ماه مختص همان ماه بوده و  مهلت استفاده از آن ۳۰ روز پس از فعالسازی است)‌‌.

بسته شماره ۳ ‌‌‌‌‌‌‌نیز شامل ۱ گیگا بایت اینترنت رایگان به مدت ۳ ماه بوده که مهلت استفاده از آن ۹۰ روز پس از فعالسازی است.

گفتنی است بسته انتخابی قابل تغییر نیست و مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.