تاپ خبر24:مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه جدید این بانک در شهر گرگان، مشتری مداری و خوش نامی را از ویژگی های شاخص بانک سینا برشمرد و تاکید کرد این رویکرد باید در بانک نهادینه شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن را مهم قلمداد کرد و افزود: برای ایجاد ارزش افزوده در بانک لازم است ارائه خدمات بر حسب نیازهای مشتریان طراحی و سازوکار مناسبی در سطح شعب و ستاد برای عملیاتی سازی آن به وجود آید.
وی تصریح کرد: علاوه بر طراحی خدمات مناسب، باید ابزارها و فرایند های بانکی نیز در حوزه بانکداری الکترونیک تقویت شود؛ زیرا که بانکداری در حال عبور از مرحله سنتی است و اکنون ابزارهای پرداخت های الکترونیک وارد عرصه صنعت بانکی شده اند.
دکتر ایمانی در ادامه گفت: گسترش مفاهیم و ابزارهای بانکداری الکترونیک و دیجیتال، تاثیر بسزایی در سرعت اتصال، سهولت استفاده و اعتماد به زیرساخت ها و نرم افزارهای بانکی دارد و موجب رضایتمندی مشتریان می گردد.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر لزوم افزایش سهم بازار بانک افزود: اتخاذ رویکرد هم افزایی و بهره مندی از فرصت های موجود، می تواند اقدامات اثربخشی در جهت منافع بانک و افزایش سهم از بازارهای مالی ایجاد کند. زیرا بانک ها زمانی قادر به ادامه فعالیت خواهند بود که سهم خود را از سبد پولی حفظ نموده و درصدد افزایش آن بر آیند. به همین دلیل شناسایی عوامل موثر بر افزایش سپرده های بانک ها از اهمیت خاصی برخوردار است.
مدیرعامل بانک سینا ابراز امیدواری کرد که این شعبه با تلاش و مساعدت همه جانبه همکاران، همچون دیگر شعب بانک سینا عملکرد موفق و رضایت بخشی داشته باشد و بیشترین خدمات را در کوتاه ترین زمان به مشتریان ارائه دهد. وی پس از افتتاح رسمی شعبه، با کارکنان شعبه تازه تاسیس دیدار و گفت و گو کرد.
گفتنی است در این سفر معاونین شعب و مناطق و پشتیبانی و امور مهندسی نیز حضور داشتند.