تاپ خبر۲۴: ایسوس در کامپیوتکس امسال، آخرین دستاورد های خود را به طوری شایسته معرفی کرد. ارزشمندترین برند تایوان، مطابق هرسال دو رویداد خبری بزرگ برگزار کرد که یک روز قبل از شروع رسمی نمایشگاه و دیگری در روز نخست نمایشگاه برگزار گردید. سمینار ROG- برای کسانی که جرأت دارند! بله! درست است برای کسانی […]

تاپ خبر۲۴: ایسوس در کامپیوتکس امسال، آخرین دستاورد های خود را به طوری شایسته معرفی کرد.

ارزشمندترین برند تایوان، مطابق هرسال دو رویداد خبری بزرگ برگزار کرد که یک روز قبل از شروع رسمی نمایشگاه و دیگری در روز نخست نمایشگاه برگزار گردید.

سمینار ROG- برای کسانی که جرأت دارند!

بله! درست است برای کسانی که جرأت دارند! ایسوس با این شعار امسال قسمت ROG را کلید زد! بزرگترین تولید کننده محصولات گیمینگ، در این رویداد از جدیدترین محصولات گیمینگ خود به طور شایسته ای رو نمایی کرد. در ابتدا آقای Jonney Shih، بر روی استیج آمد و رسماً رویداد را شروع کرد:

این جشن برای کسانی است که جرات متفاوت بودن را دارند. جرات این را دارند تا رقابت کنند و جرات این را دارند که بگویند من لیاقت بهترین‌ها را در این دنیا دارم.

۱۲ سال پیش ایسوس برند ROG را به وجود آورد تا محصولاتی خلاقانه و زیبا برای یک میدان نبرد تولید کند. طراحان و مهندسان و همچنین گیمرهای ما تلاش خود را می کنند تا بهترین ها را خلق کنند.

ما بهترین های تکنولوژی را در دنیای قطعات کامپیوتر به کار گرفته ایم و نام آن را ROG نهاده ایم…

سپس آقای Kris Huang مدیر بخش ROG به روی استیج آمدند:

“ما ۱۲ سال پیش ROG را به وجود آوردیم تا تجربه ای بی نظیر برای گیمرها خلق کنیم. ما باور داریم که امکان عمیق تر کردن حس تجربه استفاده از ROG در وجود دارد و ما در تلاشیم تا محصولات بیشتری را به ROG انتقال دهیم…

سپس نخستین محصول ROG را معرفی کرد! خنک کننده مایع ویژه به سبک ROG!

خنک کننده AiO با ظاهری بسیار جذاب در در دو مدل با نام های Ryujin و Ryuo که از اساطیر ژاپنی ریوجین (کنترل کننده اقیانوس ها) و ریو ( اژدهای پادشاه) معرفی شد. ROG Ryujin یک خنک کننده AiO به همراه فن مجزا است که علاوه بر پردازنده، مدار تغذیه ، M.2 را نیز به خوبی از طریق جریان هوا خنک می کند. یک صفحه OLED نیز امکان پخش ویدئو و تصاویر گرافیکی را به کمک نرم افزار ویژه ROG Vortex به وجود می آورد. این خنک کننده با رادیاتور های ۳۶۰ و ۲۴۰ عرضه خواهد شد.

Ryuo نیز مدل رده پایین تر خنک کننده جدید ایسوس است که قسمت خنک کننده بادی مخصوص مادربورد در آن وجود ندارد و در مدل های ۱۲۰ و ۲۴۰ در دسترس خواهد بود.

هر دوی این خنک کننده ها دارای نورپردازی بسیار زیبا Aura Sync هستند.

سپس نوبت به شاهکار جدید ایسوس رسید! ROG Thor 1200w Platinum محصول جدیدی از ایسوس که وظیفه تامین توان مورد نیاز یک سیستم ROG را بر عهده خواهد داشت!

ما این پاور را تولید کردیم تا گیمرهایی که می‌خواهند ماشین بازی رویایی خود را بسازند امکان این را داشته باشند تا بتوانند یک محصول کاملاً مبتنی با استاندارد‌های ROG را خلق کنند.

پاور Thor 1200w Platinum نسبت به پاورهای دیگر بازار چیزی حدود ۵ درجه دمای کمتری تولید می‌کند و به لطف طراحی جدید قطعات داخلی پایداری بیشتری بروی ولتاژ خروجی از خود نشان می‌دهد.

همچنین پاور جدید ایسوس مجهز به یک نمایشگر OLED در بدنه کناری است که میزان توان خروجی را به وات برای کاربر نمایش می‌دهد و همچنین مجهز به نورپردازی AURA Sync ایسوس نیز هست.

قطعات الکترونیکی به کار گرفته در این منبع تغذیه تماماً ژاپنی بوده و بالاترین کیفیت و راندمان را دارد.

سپس آقای Huang از سریعترین روتر گیمینگ جهان پرده پرداری کرد: ROG Rapture GT-AX11000

این روتر نخستین روتر ۱۰ گیگابیتی جهان است و حدود ۲٫۵ برابر سریعتر از روترهای دیگر با استاندارد ۸۰۲٫۱۱ac است و دارای آخرین استاندارد انتقال اطلاعات در جهان یعنی IEEE 802.11ax میباشد.

یک دکمه فیزیکی با نام Game Boost در کنار روتر قرار دارد تا گیمرها بدون نیاز به وارد شدن به نرم افزار، شبکه را برای بازی بهینه کنند. یک پورت شبکه کابلی ۲٫۵ گیگابیتی به طور مجزا در این روتر وجود دارد تا خیالتان از شبکه سیستم گیمینگ آسوده باشد…”

سپس Derek Yu مدیر بازاریابی ROG به روی صحنه آمد و از جدید ترین هدست گیمینگ ایسوس با نام ROG Delta رونمایی کرد:

” این هدست مجهز به DAC پیشرفته ۴ گانه بوده و از استاندارد ESS 9218 پشتیبانی می کند… هدست های موجود در بازار که دارای نورپردازی RGB هستند، به صورت تک رنگ فقط نور افشانی می کنند اما Delta دارای نواحی متعدد نور RGB است و کاملاً قابلیت شخصی سازی دارد… به منظور استفاده در همه پلتفرم های رایج از کنسول تا موبایل، Delta می تواند با رابط USB Type C به هر دستگاهی متصل شده و صدای گیمینگ تولید کند…”

در این رویداد محصولات دیگر ROG Phone، لپتاپ های گیمینگ نیز معرفی گردید که از آنها در این خبر می گذریم.

کنفرانس خبری ایسوس- قدرت خلاقیت را آزاد کنید.

در روز نخست بازگشایی کامپیوتکس ۲۰۱۸، ایسوس با یک سمینار دیگر، قدرت تیم بسیار خلاق طراحی خود را به طور ویژه ای به نمایش گذاشت.

در این سمینار، عمدتاً از محصولات سلامتی، لپ تاپ های جدید و محصولات سبک زندگی رونمایی کرد.

مجدداً آقای Jonney Shih به روی استیج آمدند و سمینار به طور رسمی آغاز شد:

” سلام دنیا! همیشه هیجان انگیز بوده که شما را ببینیم که چنین اشتیاقی را برای تکنولوژی به اشتراک می‌گذارید. ما در سی سال اخیر بروی عرضه تکنولوژی و اختراعات خاصی متمرکز شده‌ایم. ما همچنین تمرکز خاصی بروی چالش‌هایی از صنعت کامپیوتر داشته‌ایم تا شما بتوانید قدرت تخیل خود را رها کنید. این کار با زیبایی، عملکرد، نوآوری و همچنین هوش مصنوعی انجام می‌شود. بیایید سری به آخرین نوآوری‌های ما بزنیم. متشکرم!”

پس از ایشان آقای Marcel Campos مدیر اجرایی بخش موبایل و کامپیوتر ایسوس بر روی استیج آمد:

“سلام به همه و صبح بخیر تایپه!

من به شما امروز ساعت هوشمند VivoWatch BP را معرفی می‌کنم. اولین ساعت با قابلیت ردیابی فشارخون که با دقت بالا، هوشمندی و ابعاد فشرده طراحی شده است. این ساعت از دو سنسور متفاوت برای اندازه‌گیری فشارخون استفاده می‌کند.

این ساعت برای بدست آوردن میزان فشار خون تنها به ۱۵ ثانیه زمان نیاز دارد و همچنین عمر باتری آن برای کارکرد بدون وقفه ۲۸ روز است!…”

این رویداد میهمان های ویژه ای از شرکت هایی مانندMicrosoft و Intel در سطح مدیران رده بالا حضور داشتند که عمده صحبت های آنها برا حاضرین در مورد همکاری قدیمی ایسوس با آنها است.

در هردو سمینار، غرفه هایی هم به منظور تجربه اولیه حاضرین وجود داشت که در اخبار بعدی به هرکدام خواهیم پرداخت.