تاپ خبر۲۴: در دیدار وزرای امور اقتصادی و دارایی ایران و توسعه ترکیه دو طرف با اشاره به وجود ظرفیت های بالای اقتصادی و تجاری دو کشور بر ارتقاء سطح همکاری ها به ویژه در حوزه سرمایه گذاری های خارجی تاکید کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا، علی طیب نیا در این […]

تاپ خبر۲۴: در دیدار وزرای امور اقتصادی و دارایی ایران و توسعه ترکیه دو طرف با اشاره به وجود ظرفیت های بالای اقتصادی و تجاری دو کشور بر ارتقاء سطح همکاری ها به ویژه در حوزه سرمایه گذاری های خارجی تاکید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا، علی طیب نیا در این دیدار تصریح کرد: عزم دولت ایران توسعه اقتصادی و ایجاد رفاه برای مردم ایران و منطقه است.
وی خط مشی دولت تدبیر و امید را حرکت در راستای تعالیم اسلام دانست و افزود: اسلام دین صلح، رحمت، دوستی و مودت است و بر همین اساس مبارزه با افراطی گری و و تروریسم در منطقه در اولویت همه کشورهای مسلمان است.
ییلماز وزیر توسعه ترکیه نیز در این دیدار با اشاره به وجود ظرفیت های قابل توجه اقتصادی و گردشگری در ایران ابراز امیدواری کرد با ایجاد ثبات در منطقه زمینه رشد اقتصادی و همکاری های متقابل فراهم گردد.