تاپ خبر۲۴:کولرهای گازی شرکت ال‌جی به کمک فناوری Perfect Health Care هوایی مطبوع و پاک به ارمغان می‌آورند تهران، ۲۰ اسفند ۹۳- همزمان با نزدیکتر شدن به فصل گرما بازار خرید کولرهای گازی نیز گرمتر می‌شود. شرکت ال‌جی پیشگام در تولید کولر گازی محصولاتی با فناوری مدرن و قابلیت‌های منحصربه‌فرد را به بازار عرضه کرده […]

تاپ خبر۲۴:کولرهای گازی شرکت ال‌جی به کمک فناوری Perfect Health Care هوایی مطبوع و پاک به ارمغان می‌آورند
تهران، ۲۰ اسفند ۹۳- همزمان با نزدیکتر شدن به فصل گرما بازار خرید کولرهای گازی نیز گرمتر می‌شود. شرکت ال‌جی پیشگام در تولید کولر گازی محصولاتی با فناوری مدرن و قابلیت‌های منحصربه‌فرد را به بازار عرضه کرده است.
زندگی در شهرهای بزرگ مزایای زیادی دارد اما در عین حال در این شهرها مشکلاتی از قبیل آلودگی هوا گریبان همه را گرفته است. گاهی شهروندان از شر این خیابان‌های شلوغ و آلوده به خانه پناه می‌برند، غافل از اینکه آلودگی فضای داخلی می‌تواند حتی خطرناکتر از آلودگی کوچه و خیابان باشد. کولرهای گازی ال‌جی علاوه بر اینکه هوایی مطبوع برای ما به ارمغان می‌آورد با استفاده از فناوری Perfect Health Care هوایی پاک برای تنفس خانواده‌ها مهیّا می‌کند.
بسیاری از مؤسسات معتبر جهانی دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان گواهی کرده‌اند که فناوری پلاس‌مستر وسیستم مدرن فیلتراسیون هوای ال‌جی گام بلندی در مراقبت از سلامتی مصرف‌کنندگان برداشته است. افزودن فیلتر Multi Protection مجهز به فناوری ۳M کمک می‌کند کولرهای گازی ال‌جی محیط داخلی سالمتری را ایجاد کند.
فیلتر Multi Protection مجهز به فناوری ۳M برای حذف قارچ‌ها، باکتری‌ها، گرد و غبار، ویروس‌ها و ذرات حساسیت‌زا از بارهای الکتروستاتیک قدرتمند و پوشش منحصربه‌فرد ضد حساسیت و باکتری بهره می‌برد. این فیلتر پیشرفته ۹/۹۹ درصد از ویروس‌ها را طی ۱۵ دقیقه و ۹/۹۹ درصد از باکتری‌ها را طی ۱۰ دقیقه نابود می‌کند.
Plasmaster Ionizer Plus سه میلیون یون پلاس‌مستر برای استریلیزه کردن ۹/۹۹ درصد باکتری‌های E.coli در ۳۰ دقیقه عملکرد تولید می‌کند. این فرآیند همچنین به بوزدایی خانه کمک می‌کند و به طور مؤثر ماندگاری بوهای نامطبوع را کاهش می‌دهد. نرخ کاهش بود در این دستگاه‌ها بیش از OU 1/2 در ۶۰ دقیقه است.
افزون بر این، قابلیت Plasmaster Auto Cleaning بوهای نامطبوع و باکتری‌ها و قارچ‌ها را از روی مبدل حرارتی می‌زداید. این قابلیت به کمک یون‌های پلاس‌مستر از بخش مبدل حرارتی و استریل کردن فضای داخلی کولر گازی رطوبت‌زدایی می‌کند.
همچنین، فیلتر Dual Protection ذرات گردوغبار بیش از ۱۰ میکرومتر را جمع‌آوری می‌کند و همچنین به طور مؤثر وظیفه باکتری‌زدایی را انجام می‌دهد.
تجهیز کولرهای گازی ال‌جی به همه این فناوری‌های مدرن علاوه بر ایجاد هوایی مطبوع تضمین می‌کند هوایی که تنفس می‌کنیم عاری از هرگونه آلودگی است. همچنین، مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان محصولات ال‌جی با خرید کولر گازی در جشنواره نوروزی امسال که از ۲۵ بهمن آغاز شده و به مدت محدودی ادامه خواهد داشت می‌توانند تا ۲ میلیون تومان عیدی دریافت کنند.