تاپ خبر۲۴: هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی از روز چهارشنبه ۱۵ آوریل ۲۰۱۵مصادف با ۲۶فروردین۱۳۹۴ پروازهای خود به تهران را از هفته ای ۳پرواز به هفته ای ۷ پرواز افزایش داده و بدین ترتیب همه روزه در مسیرتهران –ابوظبی پرواز رفت برگشت انجام خواهد داد. پروازهای اتحاد به تهران به وسیله هواپیمای […]

تاپ خبر۲۴: هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی از روز چهارشنبه ۱۵ آوریل ۲۰۱۵مصادف با ۲۶فروردین۱۳۹۴ پروازهای خود به تهران را از هفته ای ۳پرواز به هفته ای ۷ پرواز افزایش داده و بدین ترتیب همه روزه در مسیرتهران –ابوظبی پرواز رفت برگشت انجام خواهد داد.
پروازهای اتحاد به تهران به وسیله هواپیمای ایر باس A320 با ظرفیت ۱۳۶ صندلی انجام می شود.این پرواز شامل دو کلاس تجاری(بیزینس) با گنجایش ۱۶مسافر و اکونومی با قابلیت پذیرش ۱۲۰ مسافر می باشد.
اضافه شدن۱۰۸۸ صندلی پرواز در این مسیر و ارتقا به “پروازهای روزانه” باعث شده است تا هواپیمایی اتحاد انعطاف پذیری در برنامه ریزی سفرهای بین المللی و قدرت انتخاب بالاتر در زمانبندی سفر برای مسافرت بین تهران و ابوظبی را به مسافران خود عرضه نماید.
افزایش پروازها همچنین موجب اتصال تهران به ۵۰ مقصد در شبکه بین المللی پروازهای اتحاد در استرالیا ، آفریقا ، آمریکا و کشورهای منطقه خواهد شد.
اتحاد مدتها در پی افزایش تعداد پروازهای خود به تهران بوده و با مطالعات انجام شده در این زمینه روز های آغازین تابستان امسال را بهترین زمان برای این اقدام در نظر گرفته است.
پروازهای اتحاد همه روزه ساعت ۱:۳۰ بامداد از ابوظبی برخاسته و ساعت ۴:۲۵ دقیقه صبح به وقت محلی در تهران فرود می آید.در مسیر برگشت نیز پروازها روزانه ساعت ۵:۳۰ بامداد از تهران انجام شده و در ساعت ۷:۱۵ صبح در ابوظبی به زمین می نشیند.
همانطور که ملاحظه می شود زمان بندی پروازها به گونه ای است که حداکثر زمان اقامت مفید در مقصد و مبدا برای مسافران به همراه می آورد که این امر برای تجار و بازرگانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی است که در سال ۲۰۰۳ میلادی تاسیس شده و در سال ۲۰۱۴ موفق به جا به جایی ۱۴ میلیون هشتصد هزار مسافر در سراسر جهان شده است.این خط هوایی از مرکز خود که ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی می باشد با ناوگان تجاری شامل ۱۱۱ فروند هواپیماهای مسافری و باری به ۱۱۱ مقصد در خاورمیانه ، آفریقا ، اروپا ، آسیا ، استرالیا و آمریکا پروازهای مسافری و باری انجام می دهد.
اتحاد پروازهای خود به تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران را از دسامبر سال ۲۰۰۶ با هفته ای سه پرواز شروع نمود که همانطور که اعلام شد این پروازها از ۱۵ آوریل سال میلادی جاری به صورت روزانه انجام خواهد شد.