تاپ خبر۲۴ :گرچه حجم زیادی از مخاطبان بانک ملی ایران در فضای مجازی، مشارکت در مرحله نخست جشنواره پیش بینی نتایج بازی های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را تجربه کردند، اما هنوز هم برای شرکت در دو مرحله دیگر این جشنواره فرصت هست. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، علاقه […]

تاپ خبر۲۴ :گرچه حجم زیادی از مخاطبان بانک ملی ایران در فضای مجازی، مشارکت در مرحله نخست جشنواره پیش بینی نتایج بازی های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را تجربه کردند، اما هنوز هم برای شرکت در دو مرحله دیگر این جشنواره فرصت هست.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، علاقه مندان به مسابقات جام جهانی فوتبال می توانند شانس خود را برای برنده شدن یکی از ۹۰ جایزه پنج میلیون ریالی با شرکت در جشنواره «پیش بینی کن، جایزه بگیر» امتحان کنند.

پیش بینی نتیجه بازی بین تیم های ملی ایران و اسپانیا که ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ خرداد و پیش بینی نتیجه بازی بین تیم های ملی ایران و پرتغال که ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه ۴ تیر ماه برگزار می شود، تا دقیقه ۶۰ بازی ها امکان پذیر است.

برای شرکت در این جشنواره باید بعد از نصب پیام رسان «بله» به بازو (بات) پیش بینی جام جهانی به نشانی @worldcup18  مراجعه و بعد از ثبت مشخصات شخصی، پیش بینی مورد نظر از نتیجه بازی های ایران ثبت شود.

علاقه مندان همچنین می توانند عدد یک را به ۲۰۰۰۸۰۱۲ ارسال کنند تا لینک دریافت «بله» و بازوی پیش بینی مسابقات را دریافت کنند