تاپ خبر۲۴: همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی و با رویکرد ایجاد ارتباطات موثر و هماهنگی در جهت اطلاع رسانی مفید به مشتریان برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، شیخ الاسلامی- رئیس اداره کل روابط عمومی […]

تاپ خبر۲۴: همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی و با رویکرد ایجاد ارتباطات موثر و هماهنگی در جهت اطلاع رسانی مفید به مشتریان برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، شیخ الاسلامی- رئیس اداره کل روابط عمومی بانک – در این همایش با تاکید بر نقش برجسته همیاران روابط عمومی در تعامل هدفمند با مشتریان، گفت: برای درک صحیح از خواسته مشتریان باید ضمن ارتقاء توانمندی فردی، بر نیاز های مشتریان تمرکز نماییم و با برقراری ارتباطات اثر بخش و دوسویه، سازمان و مشتریان را همسو نماییم.

شیخ الاسلامی ضمن تشریح تکنیک های ارتباط موثر با مشتریان، صراحت و صداقت را لازمه انتقال صحیح مطالب دانست و افزود: بیان احساسات معقول و منطقی بر پایه درک متقابل و شناسایی زمینه های مشترک، مانع از نگرانی مخاطبین می شود و راه کارهای مناسبی برای رفع مشکل مشتری ارائه می دهد.

وی با تشریح «طرح تعهد خدمت» که به منظور شفاف سازی در مسیر پرداخت تسهیلات به اجرا درآمده، تصریح کرد: این طرح بر صراحت و صداقت در ارائه تسهیلات و خدمات تاکید دارد از اینرو بر خود لازم می‌دانیم برابر ارزش های بانک، ضمن اصلاح فرآیندها، با همدلی و همراهی با سپرده گذاران در راستای ایجاد ارتباط موثر گام برداریم و خود را خدمتگذار صادق مردم بدانیم.

رئیس اداره کل روابط عمومی در بخش دیگری از سخنان خود، بر التزام بانک به پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و نقش بانک ها را در مقاوم سازی اقتصاد برابر تهدیدات بیگانگان با اهمیت دانست و تصریح کرد: توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان، استفاده از کالاها و محصولات داخلی و رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی، می‌تواند اقتصاد کشور را مقابل تحریم ها و تهدیدات واکسینه کند.

گفتنی است در ادامه این همایش مدیر روابط عمومی استان خراسان رضوی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات استان در حوزه روابط عمومی، دوره آموزش مهارت های ارتباطی ویژه همیاران روابط عمومی را بسیار موثر و مفید ارزیابی کرد و خواستار تداوم و توسعه این کلاس های آموزشی برای تمامی کارکنان شد.