تاپ خبر۲۴: ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان همکاری استراتژیک خود را با Quantumcloud آغاز کرد تا گیمرها بتوانند با کارت گرافیک های بی کار خود در دنیای ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنند. Quantumcloud در واقع یک شرکت استارت آپ تایوانی است که نرم افزار و راهکاری را برای گیمرها به منظور ماینینگ بدون داشتن […]

تاپ خبر۲۴: ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان همکاری استراتژیک خود را با Quantumcloud آغاز کرد تا گیمرها بتوانند با کارت گرافیک های بی کار خود در دنیای ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنند.

Quantumcloud در واقع یک شرکت استارت آپ تایوانی است که نرم افزار و راهکاری را برای گیمرها به منظور ماینینگ بدون داشتن اطلاعات فنی و درگیر شدن با ارزهای دیجیتال در هنگام بیکاری سیستم ارز دیجیتال استخراج کرده و از طریق سیستم های PayPal یا WeChat مبلغ خود را دریافت کنند.

ایسوس به عنوان پیشگام در دنیای سخت افزار و تولید کارت گرافیک به طور ویژه اقدام به همکاری در نرم افزار Quantumcloud است تا کاربران بتوانند با سیستم های قدرتمند خود برای گیمینگ، بخشی از هزینه های جاری یک گیمر را جبران کنند. از آنجایی که ایسوس بزرگترین تولید کننده کارت گرافیک در جهان است و هرساله محصولات رده بالایی را تولید و عرضه می کند، از دید Quantumcloud یک پایگاه بزرگ سخت افزار است که با کمک کاربران ایسوسی خود می تواند در پروژه Quantumcloud به عنوان یک شتاب دهنده عمل کند. با توافق دو کمپانی، هم اکنون لینک دریافت مستقیم Quantumcloud را در بخش کارت گرافیک های ایسوس اضافه شده است.

نرم افزار Quantumcloud برخلاف سایر نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال ، امنیت اطلاعات کاربر را حفظ کرده و پایبند قوانین GDPR می باشد. استخراج ارز و نقد کردن درآمد نیز بسیار ساده بوده و کاربر با مراجعه به سایت quantumcloudai.com را می تواند به رایگان دریافت نماید.