تاپ خبر۲۴:سید محسن هاشمی مدیر عامل بانک ایران زمین؛ در این نشست ضمن تاکید بر حفظ حقوق ذینفعان، اظهار داشت: در بانک ایران زمین سه گروه صاحبان سهام، سپرده‌گذاران و پرسنل به‌عنوان ذینفعان ما مطرح هستند که ما موظف هستیم تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق آنها بکار ببندیم. وی با اشاره به اهمیت […]

تاپ خبر۲۴:سید محسن هاشمی مدیر عامل بانک ایران زمین؛ در این نشست ضمن تاکید بر حفظ حقوق ذینفعان، اظهار داشت: در بانک ایران زمین سه گروه صاحبان سهام، سپرده‌گذاران و پرسنل به‌عنوان ذینفعان ما مطرح هستند که ما موظف هستیم تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق آنها بکار ببندیم.

وی با اشاره به اهمیت جذب منابع ارزان قیمت در کاهش قیمت تمام شده پول گفت: سیاست ما جذب منابع ارزان برای پایین آوردن قیمت تمام شده پول است تا بتوانیم با کاهش قیمت پول سطح خدمات و تسهیلات ارائه شده خود را در مقایسه با سایر بانکها رقابتی کنیم.

هاشمی در خصوص کاهش و کنترل هزینه‌ها اظهار داشت: باید مدیریت هزینه‌ برای رسیدن به نقطه مطلوب را در دستور کار قرار دهیم و همه باید نسبت به ایجاد فرهنگ حساسیت به هزینه ها تلاش کنیم، زیرا همه ما در قبال آن مسئولیت داریم.

مدیر عامل بانک ایران زمین با بیان اهمیت مشتری‌مداری در بانکداری امروز تصریح کرد: تمامی سرپرستان باید به شعب خود ابلاغ کنند که ما در قبال تمامی مشتریان مسئول هستیم و باید به بهترین نحو به آنها خدمات رسانی کنیم و در صورتی که خدمات ویژه ای را در راستای بانکدرای خاص که خارج از توان شعبه و سرپرستی است درخواست کردند، آنها را به مرکز و مدیران رده بالا ارجاع دهیم، ما از این پس به مشتری نه نمی‌گوئیم.
وی همچنین خواستار تکریم مشتریان در بالاترین سطح در شعب شد و اظهار داشت: پرسنل بانک ایران زمین به ‌عنوان بانکی که خدمت را اولین وظیفه و هدف خود می‌داند باید به طور مناسب و به موقع پاسخگوی مشتریان باشند.

این نشست در نخستین روز با سخنرانی مدیرعامل، اعضاء هیأت مدیره، معاونین، مدیران و سرپرستان شعب استانها در بخشهای مختلف پیگیری شد.

همچنین در دومین روز این همایش دکتر رهنما کارشناس مالی و استاد دانشگاه در خصوص دانش مالی به ایراد سخن پرداخت. از محورهای مهم سخنرانی ایشان شناخت فضای کسب و کار بانک، شناخت بازار و نحوه برنامه ریزی، شناخت ریسک و مدیریت ترازنامه بود.

در بخش پایانی این همایش نیز حجت الاسلام نقویان از استادان حوزه و دانشگاه مطالبی را در خصوص اخلاق، صداقت و احقاق حق مشتریان در بانکداری بیان فرمودند.

این همایش در روز پنج شنبه با جمع بندی مطالب مطرح شده به پایان رسید