تاپ خبر۲۴:همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک از طریق شماره ۸۶۵۵ پاسخگوی شهروندان خواهد بود . به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از امور ارتباطات وروابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در ادامه برگزاری جلسات هفتگی ارتباط مستقیم تلفنی مدیران بانک شهر با مشتریان، این هفته از طریق ارتباط […]

تاپ خبر۲۴:همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک از طریق شماره ۸۶۵۵ پاسخگوی شهروندان خواهد بود .
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از امور ارتباطات وروابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در ادامه برگزاری جلسات هفتگی ارتباط مستقیم تلفنی مدیران بانک شهر با مشتریان، این هفته از طریق ارتباط مستقیم تلفنی با شماره‌۸۶۵۵ ، روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت و همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک ، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل ساختمان جدید این سامانه پاسخگوی سئوالات مشتریان و شهروندان این بانک خواهد بود .
بر این اساس، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) ، با هدف تحقق شعار محوری” بانک شهر، بانک پاسخگو” با ماموریت تضمین سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی و ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی ،۲۲ اردیبهشت ماه سال۹۳راه‌اندازی شد.
گفتنی است، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) که پیش از این در ساختمان بیهقی مستقر بود، به محل ساختمان یادگار امام منتقل شده است.