تاپ خبر۲۴:در اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران، همراه اول «تندیس حقوق برند» را دریافت کرد. اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران روز پنج¬شنبه ۵ دی¬ماه به همت دبیرخانه دائمی کنفرانس تخصصی حقوق برند و با حضور دکتر غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، حسن کاظمی قمی مشاور […]

تاپ خبر۲۴:در اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران، همراه اول «تندیس حقوق برند» را دریافت کرد.
اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران روز پنج¬شنبه ۵ دی¬ماه به همت دبیرخانه دائمی کنفرانس تخصصی حقوق برند و با حضور دکتر غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، حسن کاظمی قمی مشاور اقتصادی وزارت امور خارجه و جمعی از اساتید و کارشناسان در مرکز همایش¬ های بین¬ المللی نیایش برگزار شد.
در این کنفرانس یک روزه که با هدف ایجاد ساختار اقتصاد رقابتی سالم و تشویق صاحبان برند برای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برتر، تبیین نقش اساسی و تعیین کننده برند در رشد و نوآوری و سودآوری و ادامه حیات اقتصادی بنگاهها برگزار شد، از برندهای برگزیده تقدیر به عمل آمد.
این گزارش می افزاید: در مراسم مذکور دکتر غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حفظ ارزش برند گفت: برند و نشان های تجاری باید بتوانند قابلیت اجاره و هم قابلیت معامله را در بازار بورس داشته باشند.
برگزاری پانل های تخصصی و کارگاههای آموزشی از دیگر برنامه های این کنفرانس تخصصی برند بود. در این مراسم پس از ارزیابی های بعمل آمده، همراه اول به دلیل فعالیت¬ های گسترده در حوزه برند و نیز حمایت از حقوق برندهای ایرانی، تندیس حقوق برند را دریافت کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.