تاپ خبر۲۴: همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور یکی از بزرگترین مراکز داده اقماری شبکه ملی اطلاعات را در تبریز افتتاح می‌کند تا نویدی بر تحقق رویای دیجیتال در ایران باشد. ▪️این مرکز با اهدافی نظیر تأمین بستر و زیرساخت مورد نیاز برای مجازی‌سازی شبکه، افزایش پایداری شبکه، افزایش کیفیت خدمات، افزایش قدرت […]

تاپ خبر۲۴: همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور یکی از بزرگترین مراکز داده اقماری شبکه ملی اطلاعات را در تبریز افتتاح می‌کند تا نویدی بر تحقق رویای دیجیتال در ایران باشد.

▪️این مرکز با اهدافی نظیر تأمین بستر و زیرساخت مورد نیاز برای مجازی‌سازی شبکه، افزایش پایداری شبکه، افزایش کیفیت خدمات، افزایش قدرت مانور و کنترل ترافیک، ارائه سرویس‌های دیجیتال و ارائه سرویس‌های هاستینگ به مشتری‌های سازمانی و خصوصی طراحی شده و توسعه یافته است.

▪️این مرکز روز یکشنبه ٨ تیرماه در مراسمی باحضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در ساختمان مرکزی همراه اول افتتاح شده و سپس این مرکز وارد مدار می شود.

▪️این مراسم بصورت زنده از طریق پرتال این اپراتور به نشانی live.mci.ir و صفحه رسمی همراه اول در اینستاگرام پخش می شود. لینک خبر: http://mci.ir/-ZX7BQE