تاپ خبر۲۴: شرکت ایسوس همواره توجه ویژه ای به همکاران، شرکای تجاری، فروشندگان محصولات خود و همچنین اصحاب رسانه داشته است و به همین منظور در طی سالیان گذشته به مناسبت های مختلف از همکاری و همراهی آنان قدردانی کرده است. با توجه به این رویکرد ایسوس،  در روز جمعه ۸ اسفند در همایش بزرگی، خانواده […]

تاپ خبر۲۴: شرکت ایسوس همواره توجه ویژه ای به همکاران، شرکای تجاری، فروشندگان محصولات خود و همچنین اصحاب رسانه داشته است و به همین منظور در طی سالیان گذشته به مناسبت های مختلف از همکاری و همراهی آنان قدردانی کرده است.

با توجه به این رویکرد ایسوس،  در روز جمعه ۸ اسفند در همایش بزرگی، خانواده بخش قطعات ایسوس گرد هم آمدند تا مروری بر فعالیتها و محصولات این شرکت در سال جاری داشته باشند. در این مراسم که در هتل اوین تهران برگزار شد همکاران، شرکای تجاری ایسوس و همچنین اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

در ابتدای مراسم آقای حسام ریاضی، مدیر توسعه بازار در بخش قطعات ایسوس مروری بر ۲۵ سال فعالیت ایسوس در عرصه تولید محصولات و فناوریهای نوین و همچنین رویکرد این شرکت و جایگاه آن در میان سایر فعالان حوزه سخت افزار داشتند و به معرفی اجمالی محصولات این شرکت پرداختند.

در ادامه مراسم مصطفی قادری از بخش امور نمایندگی ها به معرفی جشنواره نوروزی قطعات ایسوس پرداختند. در این جشنواره تمامی خریداران قطعات ایسوس شامل مادربورد، کارتهای گرافیکی، محصولات شبکه، نمایشگر، مینی سیستم و درایوهای نوری این شرکت از تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ لغایت ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ با ارسال مشخصات شهر/نام فروشنده/نام فروشگاه/سریال قطعه به سامانه پیامک ۳۰۰۰۸۴۸۸ میتوانند در این جشنواره بی نظیر شرکت کنند و از جوایز ارزشمند و متعدد آن برخوردار شوند.

این مراسم با معرفی کالاهای مادربورد، کارت گرافیکی و درایوهای نوری توسط اعضای تیم فروش ایسوس ادامه پیدا کرد و پس از آن مدیر محصولات شبکه و همچنین مدیر محصولات نمایشگر، Mini PC و پروژکتور به معرفی کالاهای خود و ویژگیهای متعدد آن پرداختند.

بخش دوم مراسم که با اتفاقات جذاب و دیدنی همراه شد، با قرعه کشی جوایز متعدد و ارزشمندی که توسط همکاران این شرکت تدارک دیده شده بود و همچنین اعطای لوح همکاری به شرکت های برتر به پایان رسید.