تاپ خبر۲۴: پنجمین همایش بانکداری الکترونیک با موضوع «گسترش ارتباطات بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد با حضور اساتید دانشگاه، صاحبنظران و مدیران بانکی برگزار می شود. مسابقه سخن تازه، بخش جدیدی است که امسال برای نخستین بار دراین همایش شاهد برگزاری آن […]

تاپ خبر۲۴: پنجمین همایش بانکداری الکترونیک با موضوع «گسترش ارتباطات بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد با حضور اساتید دانشگاه، صاحبنظران و مدیران بانکی برگزار می شود.

مسابقه سخن تازه، بخش جدیدی است که امسال برای نخستین بار دراین همایش شاهد برگزاری آن خواهیم بود.
به گزارش ستاد خبری پنجمین همایش بانکداری الکترونیک٬ یکی از اهداف برگزاری مسابقه سخن تازه این است که امسال علاوه بر مخاطبان و شرکت کنندگان همیشگی همایش بانکداری الکترونیکی٬ بخش های دیگری از خانواده بزرگ بانکداری که شامل کارشناسان و کارمندان ستاد ها و شعب تمامی بانک ها در سرتاسر کشور است و سایرعلاقه مندان واستفاده کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیکی نیز در این همایش مشارکت می کنند.
این مسابقه فرصت خوبی است برای تمام افرادی که در حوزه بانکداری و پرداخت فعالیت می کنند تا بتوانند پیشنهادات٬ ایده هاوسخن های تازه خود را که تاکنون مجال بیان آن را نیافته اند٬ ارایه دهند.
شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه مندان آزاد است وعلاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند پیشنهادات٬ایده ها و نوآوری ها‌‌ی خود را حداکثر در تاریخ ۳۰ آذرماه سال ۹۴از طریق تکمیل فرم آنلاین شرکت در مسابقه ارسال کنند.
یکی از نقاط مثبت این مسابقه٬ گستردگی مباحث شرکت در آن است وضروری است که ایده های نوآورانه مرتبط با حوزه های بانکداری وپرداخت بوده وحداقل در راستای یکی از محورهای مسابقه باشد.
گفتنی است این رویداد یک مسابقه برنامه نویسی٬ هکاتون یا رویداد استارتاپی نیست و طیف گسترده ای از ایده ها و پیشنهاد های نوآورانه در حوزه بانکداری وپرداخت ازجمله یک پیشنهاد نوین برای بهبود یکی ازخدمات بانکی تا یک طرح کسب و کار حرفه ای برای ارایه خدمات و محصولات جدید در این حوزه را شامل می شود.
جوایز حضور در این مسابقه قدردانی از ۳ ایده برتر دراختتامیه ی همایش با اهدای ۵ سکه بهار آزادی به ایده اول٬ ۳ سکه بهارآزادی به ایده دوم و ۲ سکه بهار آزادی به ایده سوم است. همچنین ۳ ایده برتراین مسابقه فرصت ارایه شفاهی ایده خود را در یکی از نشست های جانبی پنجمین همایش بانکداری الکترونیکی که با حضور مدیران بانک ها٬ شرکت ها و متخصصان صنعت بانکداری برگزار می شود را پیدا می کنند.
۵۰ ایده برتراین مسابقه نیز می توانند به صورت رایگان در پنجمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام های پرداخت شرکت و از کارگاه های آموزشی ونشست های تخصصی این همایش بهره مند شوند.همچنین امکان برقراری ارتباط وتعامل با مدیران بانکی٬ شرکت ها و متخصصان صنعت بانکداری برای برگزیدگان این مسابقه فراهم می شود.
محورهای مسابقه٬ نحوه ثبت نام وارسال ایده ها٬ جوایز و سایر توضیحات از طریق وب سایت همایش ebps.ir در دسترس علاقمندان خواهد بود.