تاپ خبر۲۴:سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف نهایی خدمات تأمین اجتماعی بویژه در بخش درمان حفظ کرامت انسانی مردم است و خدمات ما نیز باید به گونه ای باشد که مردم مراکز درمانی تأمین اجتماعی را متعلق به خود بدانند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در […]

تاپ خبر۲۴:سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف نهایی خدمات تأمین اجتماعی بویژه در بخش درمان حفظ کرامت انسانی مردم است و خدمات ما نیز باید به گونه ای باشد که مردم مراکز درمانی تأمین اجتماعی را متعلق به خود بدانند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در مراسم افتتاح مرکز درمانی این سازمان در راور استان کرمان گفت: درمانگاه راور با همت مرحوم دکتر نوربخش ساخته شد و آن مرحوم برای ارتقاء خدمات درمانی تأمین اجتماعی در این منطقه پیشگام شدند.
زدا از تمامی دست اندرکاران احداث پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی راور تشکر کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی حامی و پشتیبان همیشگی نیروی کار و تولیدکنندگان کشور است و امیدواریم مردم راور از خدمات درمانی باکیفیتی در این درمانگاه استفاده کنند.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه شعار ما رونق تامین اجتماعی در گرو رونق تولید است گفت: اگر واحدهای تولیدی در کشور فعال باشد؛ عملکرد تامین اجتماعی نیز قوی است.
محمدحسن زدا با بیان اینکه تامین اجتماعی در کنار تولید است افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید؛ سازمان تامین اجتماعی یک بسته حمایتی را ظرف ۲ روز آینده به کارفرمایان و کارآفرینان کشور تقدیم می کند.
وی ادامه داد: در این بسته انواع و اقسام تسهیلات برای رونق تولید از قبیل تقسیط و بخشودگی جرائم و کمک به کارگاه های دارای بحران در نظر گرفته شده است.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: با ارائه بسته حمایتی جامعه تولیدکننده کشور بدانند که سازمان تامین اجتماعی حامی آن ها در زمینه تولید است.
زدا با اشاره به اینکه این درمانگاه هدیه ناقابلی از سوی سازمان تامین اجتماعی به مردم شهرستان راور است بیان داشت: با وجود اینکه ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان بیمه هستند؛ سال ها مردم این شهرستان از درمان مستقیم تامین اجتماعی بی بهره بودند که رسما بابت این تاخیر عذرخواهی می کنم.
وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان راور از بهترین و جدیدترین امکانات درمانی در این درمانگاه استفاده خواهند کرد تاکید کرد: نگاه ویژه ای به استان کرمان داریم زیرا دارای پوشش بیمه ای مناسبی در سازمان تامین اجتماعی است.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هدف ما این است که گسترش خدمات ما منصفانه و عادلانه باشد و در زمینه ارتقا و تکمیل واحدهای درمانی نیز اقدام خواهد شد.
زدا ادامه داد: در هر جایی که احساس کمبود شود؛ جبران می شود اما در کنار آن نیز به محدودیت منابع مالی سازمان باید توجه شود و براساس بودجه سالانه باید رفتار کنیم .
وی با تاکید بر کرامت انسانی در واحدهای درمانی گفت: چالش مهربانی یکی از ابتکارات مرحوم نوربخش در سازمان تامین اجتماعی بود که رفتار و عملکرد پرسنل در سامانه ای با مراجعه کنندگان ثبت و به آن ها امتیاز داده می شود که این امر در سطح کشور در حال گسترش است.
محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم افتتاح این مرکز درمانی گفت: از زحمات و تلاش های مدیران سازمان تأمین اجتماعی و پیگیری های مدیران استانی برای احداث این مرکز درمانی تشکر می کنم.
وی افزود: شروع عملیات احداث این درمانگاه توسط مرحوم دکتر نوربخش انجام شد و افتتاح آن و خماتی که مردم این منطقه ارائه می شود برای ایشان و تمامی مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی باقیات الصالحات خواهد بود.
پورابراهیمی گفت: تأمین اجتماعی تنها یک سازمان اجتماعی برای ارائه خدمات نیست و این سازمان امروز از بزرگترین سازمان های اقتصادی کشور محسوب می شود.
محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: تأمین اجتماعی یکی از سازمان های زیربنایی کشور است و نقش اساسی در خدمت رسانی به مردم ایفا می کند.
وی اجرای طرح نسخه الکترونیک و نظام ارجاع در سازمان تأمین اجتماعی را کاری ارزشمند دانست و اظهار داشت: دولت و همه خدمتگذاران کشور قدردان این خدمات ارزشمند هستند و امیدواریم روند توسعه خدمات تأمین اجتماعی در کشور با سرعت بیشتری تداوم یابد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای رونق اقتصادی کشور به کارگاه های تولیدی در حوزه بیمه کمک شود.
دکتر امین فخر، مدیردرمان تأمین اجتماعی استان کرمان نیز در این مراسم گزارشی از روند احداث درمانگاه ارائه داد و گفت: درمانگاه راور چهاردهمین درمانگاه تأمین اجتماعی در استان کرمان است و احداث این پروژه مطابق با برنامه زمانی و به بهترین شکل ممکن انجام شده است.
وی افزود: تجهیز و تکمیل کادر درمانی این مرکز تا پایان سال ۹۷ انجام شده و این درمانگاه از اواخر سال گذشته شروع به خدمت رسانی به مردم کرده است.
مالک اژدری، فرماندار راور نیز در این مراسم از احداث و بهره برداری از این مرکز درمانی که منجر به ارتقاء خدمات درمانی به مردم راور شده است، تشکر کرد و گفت: در شهرستان راور ۱۲۰۰ نفر کارگران معادن تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و از خدمات این مرکز بهره مند می شوند.