تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان مازندران و دیدار با کارکنان شعب این استان، هدف این بانک را ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و جلب رضایت این عزیزان عنوان کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با بیان آنکه تداوم فعالیت بانک ها بدون وجود مشتریان امکانپذیر […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان مازندران و دیدار با کارکنان شعب این استان، هدف این بانک را ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و جلب رضایت این عزیزان عنوان کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با بیان آنکه تداوم فعالیت بانک ها بدون وجود مشتریان امکانپذیر نیست، افزود: تمامی اقدامات و تلاش هایی که برای تجهیز، تکمیل و نوسازی در این بانک صورت می گیرد، برای جلب رضایت مشتریان است و البته این یک روی سکه است و روی دیگر آن تعامل، ارتباط و حسن رفتار با مشتریان است که همکاران برای اثرگذاری و نتیجه بخشی فعالیتها و اقدامات، باید آن را بیشتر از پیش سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در تحقق اهداف و شاخص های عملکردی، گفت: علیرغم مشکلات و چالشهایی که به واسطه شیوع کرونا، برای کسب و کارهای مختلف کشور ایجاد شد، اما عملکرد بانک سینا در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و همراهی با آنها، که با همدلی، اتحاد و یکپارچگی همکاران رقم خورد، قابل تقدیر است و امیدواریم با تداوم این اقدامات، شاهد تقویت روزافزون برند بانک در جامعه و نزد افکار عمومی باشیم.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه افزود: یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های فعلی، افزایش سهم بازار بانک در بخشهای مختلف منابع، مصارف، بانکداری الکترونیک و خدمات غیرمشاع است که علیرغم تلاشها، زحمات و اقدامات صورت گرفته، جایگاه شایسته و بایسته بانک محقق نشده است. در همین راستا، برنامه ها و سیاست های متعددی به ویژه در بحث اعطای تسهیلات خرد و قرض الحسنه به شعب ابلاغ شده که با اجرای درست و مطلوب آن می توان به موقعیت های بهتری دست پیدا کرد.
دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: از امتیازات دیگر بانک سینا، نرخ پایین نسبت مطالبات معوق به تسهیلات است که این امر، نشان دهنده اعتبارسنجی درست و دقیق وضعیت مشتریان است. با توجه به رویکرد بانک در توسعه سیاست های اعتباری و پرداخت تسهیلات متنوع، تداوم این روند، مورد انتظار است.
وی لزوم پیگیری و وصول مطالبات معوق با توجه به هزینه های بالایی که به بانک تحمیل می کند را یادآور شد و گفت: در کنار این موضوع، تسلط بر خدمات و معرفی کامل آن به مشتریان از جمله موضوعاتی است که می تواند در بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه شعب موثر باشد.
گفتنی است در این سفر که معاونین «شعب و مناطق»، «سرمایه های انسانی» و «مهندسی و پشتیبانی»، مشاور مدیرعامل، مدیر حراست و مدیر منطقه نیز حضور داشتند، شعب بانک سینا در شرق استان مازندران شامل کارگر، امام خمینی(ره) و فرهنگ قائمشهر، بهشهر و نکا، شعب ساری شامل ۱۸ دی، فرهنگ، امیر مازندرانی، بلوار طالقانی و ساختمان فعلی و نیز محل جدید و در حال احداث ساختمان مدیریت منطقه مورد بازدید قرار گرفت. در این دیدارها، همکاران مشکلات و نقطه نظرات خود را برای بهبود فعالیت ها با مدیرعامل بانک و هیات همراه، مطرح کردند.