تاپ خبر۲۴: رایتل به مناسبت دهه فجر هدایا و تخفیف‌های بی‌نظیری برای مشترکین فعلی و جدید خود در نظر گرفته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی هدایا و تخفیف‌های بی‌نظیری برای مشترکین فعلی و افرادی که قصد پیوستن به خانواده رایتل را […]

تاپ خبر۲۴: رایتل به مناسبت دهه فجر هدایا و تخفیف‌های بی‌نظیری برای مشترکین فعلی و جدید خود در نظر گرفته است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی هدایا و تخفیف‌های بی‌نظیری برای مشترکین فعلی و افرادی که قصد پیوستن به خانواده رایتل را دارند در نظر گرفته است.
براساس این خبر، افرادی که تمایل به خرید سیم‌کارت دایمی را دارند می‌توانند در این ایام با ۵۰ درصد تخفیف و از طریق طرح انتخاب شماره، شماره دایمی دلخواه خود را تنها با پرداخت ۶۰ هزار تومان انتخاب و خریداری کرده و از هدایای بسته آغازین نیز بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان به خرید سیم‌کارت اعتباری نیز می‌توانند سیم‌کارت اعتباری ویژه دهه فجر را با ۷۵ درصد تخفیف، با قیمت ۵ هزار تومان و امکان استفاده از بسته آغازین ۱۸۰ روزه تهیه نمایند.
همچنین افرادی که تمایل به خرید سیم‌کارت دیتا دارند هم می‌توانند این سیم‌کارت را به همراه بسته‌های آغازین بلند مدت ۱۸۰ و یا ۳۶۵ روزه و با تخفیف ۵۰ درصد خریداری کنند.
جزییات این بسته‌ها در صفحه طرح ویژه دهه فجر قابل مشاهده است.
علاوه بر تخفیف‌های ویژه مشترکین جدید، رایتل هدایای متنوعی نیز برای مشترکین فعلی خود در
نظر گرفته است که بر این اساس برای تمامی مشترکین فعال رایتل (استفاده از سیم‌کارت در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ملاک فعال بودن است) بسته اینترنت شبانه با حجم ۱۰گیگابایت و اعتبار ۷ روز فعال خواهد شد و مشترک می‌توانند از ساعت ۲:۰۰ بامداد روز ۲۴ بهمن ماه ساعت ۸:۰۰ صبح تا تاریخ ۳۰ بهمن از این هدیه استفاده کند.
همچنین مشترکین فعلی رایتل می‌توانند از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی خرید مودم‌های ۳G و ۴Gرایتل در این ایام بهره‌مند شوند و مودم‌های دانگل و رای فای نسل ۳ و ۴ رایتل را خریداری کنند.
لازم به ذکر است هر مشترک تنها یک بار و از طریق مراجعه به سایت رایتل و بخش مدیریت حساب می‌تواند حداکثر یک دانگل و یک مودم رای‌فای خریداری کند که جزییات آن در صفحهطرح ویژه دهه فجر قابل مشاهده است.
همچنین برای تمامی مشترکین فعلی و جدید کد راینواز رایگان ارسال خواهد شد و مشترکان می‌توانند در صورت تمایل نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایند.