تاپ خبر۲۴: سری تلویزیون‌های SUHD سامسونگ جزو پیشروترین محصولات موجود در بازار هستند که با ارائه کیفیت تصویر فوق‌العاده، تماشای تلویزیون را برای کاربران به تجربه‌ایی لذت‌بخش تبدیل می‌کنند. این تلویزیون‌ها مجهز به ویژگی HDR1000 هستند که در میان تلویزیون‌های موجود در بازار یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب می‌گردد. ویژگی HDR (دامنه دینامیکی بالا) یک تکنیک […]

تاپ خبر۲۴: سری تلویزیون‌های SUHD سامسونگ جزو پیشروترین محصولات موجود در بازار هستند که با ارائه کیفیت تصویر فوق‌العاده، تماشای تلویزیون را برای کاربران به تجربه‌ایی لذت‌بخش تبدیل می‌کنند.

این تلویزیون‌ها مجهز به ویژگی HDR1000 هستند که در میان تلویزیون‌های موجود در بازار یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب می‌گردد.
ویژگی HDR (دامنه دینامیکی بالا) یک تکنیک مرسوم در ضبط و پخش تصاویر است که در تلویزیون‌های SUHD سال ۲۰۱۶ با ۱۰۰۰ نیت روشنایی (نیت واحد سنجش روشنایی در تلویزیون‌ها است) در بالاترین سطح قرار دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا تلویزیون در پخش تصاویر تاریک در زمینه تاریک و همچنین نمایش جزیی‌ترین روشنایی‌ها در یک تصویر کاملا روشن، کوچکترین اختلاف رنگ ها را نمایش دهد و به این وسیله تلویزیون‌های SUHD با تکنولوژی HDR1000 به تلویزیونی با قابلیت نمایش کوچکترین جزئیات تصویر بدل شوند.
بروزرسانی میان‌افزاری (firmware) HDR+ برای تلویزیون‌های SUHD سال ۲۰۱۶ بصورت جهانی انجام گردیده است. هدف اصلی این بروزرسانی، هرچه بهتر شدن کیفیت دامنه دینامیکی بالا (HDR) برای رسیدن به بالاترین ظرفیت کیفی ممکن است، حتی اگر محتوای درحال پخش با فرمت HDR نباشد.

از ویژگی‌های بارز و بسیار کاربردی HDR+ می‌توان به قابلیت تبدیل محتوای دامنه دینامیک استاندارد (SDR) به کیفیت تصویر بسیار نزدیک به HDR اشاره کرد. در صورت بروزرسانی میان افزار تلویزیون‌های SUHD 2016، کاربران می‌توانند فیلم‌ها و محتوای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت ممکن در تلویزیون تماشا کنند.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس
سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com مراجعه کنید.