تاپ خبر۲۴ :سامسونگ امسال حضور پرقدرتی در نمایشگاه الکامپ دارد و در سالن ۳۸ با محصولات تجاری خود حضور پیدا کرده تا علاقه‌مندان به فناوری را با نسل آخر نمایشگرهای اسمارت ساینیج (Smart Signage) خود که در غرفه ۴۲۵ قرار دارد شگفت زده کند. نمایشگرهای اسمارت ساینیجی که سامسونگ با خود به الکامپ آورده، بسته […]

تاپ خبر۲۴ :سامسونگ امسال حضور پرقدرتی در نمایشگاه الکامپ دارد و در سالن ۳۸ با محصولات تجاری خود حضور پیدا کرده تا علاقه‌مندان به فناوری را با نسل آخر نمایشگرهای اسمارت ساینیج (Smart Signage) خود که در غرفه ۴۲۵ قرار دارد شگفت زده کند.

نمایشگرهای اسمارت ساینیجی که سامسونگ با خود به الکامپ آورده، بسته کاملی است که نیاز کسب و کارهای مختلف را پاسخ می‌دهد. از ویدئو وال‌ها گرفته تا نمایشگرهای هتلی و تخته‌های الکترونیکی همگی در غرفه ۴۲۵ سامسونگ در سالن ۳۸ قرار دارند.
نیروهای متخصص سامسونگ در این غرفه حضور دارند تا به سوالات مراجعان پاسخ دهند و به کسب و کارها مشاوره دهند و بهترین نمایشگر حرفه‌ای متناسب با کسب و کارشان را به آن‌ها معرفی کنند. این نمایشگرهای مدل‌های متفاوتی دارند و برای کسب و کارهای مختلفی استفاده می‌شوند.
نمایشگرهای هتلی همانطور که از نامش پیداست، در هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به صاحبان این مشاغل اجازه می‌دهد تا محتوا را آن طور که دلشان می‌خواهد برای مشتریان خود نمایش دهند.
تخته‌های الکترونیکی به عنوان محصولی کمک آموزشی در مدارس هوشمند استفاده می‌شود و به معلمان اجازه می‌دهد تا به طرز بهتر و کارآمدتری با دانش‌آموزان تعامل کنند و فرآیند آموزش را با استفاده از برنامه‌هایی که روی تخته هوشمند قرار دارد به نحو بهتری به دانش آموزان منتقل کنند.
نمایشگرهای لوکس برای برندشاپ‌ها و فروشگاه‌های مد و لباس مناسب است و به صاحبان این مشاغل این امکان را می‌دهد تا به سبک متفاوت و البته چشم‌نوازتری، محصولاتشان را تبلیغ کنند.
سامسونگ امسال با رویکرد سرویس‌دهی به کسب و کارها و افزایش خلاقیت و زیبایی در محیط‌های کاری و آموزشی با نمایشگرهای اسمارت ساینیج خود در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده تا بهترین سرویس ممکن را به کسب و کارها بدهد.
نمایشگاه الکامپ از ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.